Hva er CRM-programvare?
CRM-programvare er en spesiell type programvare som er utviklet for å administrere forretningsforhold. Den lar brukere lagre og organisere all informasjon og post relatert til kunder, f.eks. deres kontakter, bestillinger, interesser og mye mer. Det hjelper også med sporing av potensielle kunder, kontrakter, kundestøtte eller administrasjon av eiendeler eller ressurser.
I LiveAgent kan du lagre kundedata i kontaktinformasjonsboksen, eller du kan også integrere CRM-verktøy til LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Hva er en CRM-programvare?
CRM-programvare er en plattform som muliggjør kontakt med ulike avdelinger i bedriften. Takket være dette har alle ansatte i selskapet enkel tilgang til data, uansett om de jobber i kundeserviceteamet, innen markedsføring eller salg.
Hva er nødvendige funksjoner i CRM-programvare?
Det er noen viktige CRM-programvarefunksjoner som gjør jobben din mye enklere. Den første er definitivt kontaktadministrasjon, takket være hvilken vi kan redigere kontakter og få tilgang til dem. I tillegg til kontakthåndtering er dokument- og tilbudsstyringsmuligheter svært gode fasiliteter. E-postintegrasjon er en ekstremt viktig funksjon som muliggjør en bedre arbeidsflyt.
Hva er beste praksis for bruk av CRM-programvare?
De beste fremgangsmåtene for bruk av CRM-programvare inkluderer å velge riktig programvare. CRM skal best møte behovene til merkevaren. Et annet viktig poeng er opplæring av ansatte. En effektiv medarbeider i et gitt CRM-system vil være mer effektiv og vil føle seg trygg. Det er også greit å etablere handlings- og samarbeidsregler slik at hver enkelt ansatt har klarhet. CRM er også en mulighet for automatisering, så det er viktig å bruke det godt i de øyeblikkene som trengs. Sørg også for at all nødvendig data og informasjon er i CRM.
Etter å ha lært om CRM-programvare, kan du utforske hvordan programvare for telemarketing kan effektivisere dine salgsprosesser. Denne artikkelen vil gi deg innsikt i nøkkelfunksjoner og begrensninger ved telemarketingverktøy. For de som ønsker å dykke dypere inn i kundeaktivitetssporing, vil du oppdage hvordan denne tjenesten kan gi forretningsfordeler ved å analysere kundens online oppførsel. Ikke glem å sjekke ut vårt chatteknapp galleri for å finne den perfekte live chat-knappen som passer til din nettsides stil. Til slutt, lær hvordan du kan sette opp en chatteknapp på nettstedet ditt for å forbedre kundeservicen din med enkle trinn.
Boost your telemarketing success with advanced software featuring dialers, CRM integration, and customizable call modes. Enhance your sales tools and manage customer interactions efficiently. Explore the benefits and limitations of telemarketing software, and try a free trial with no obligations today!
Få bedre kontroll over samtalene dine og øk kundelojaliteten med LiveAgents samtaleovervåkingsprogramvare. Prøv gratis i dag! For kun $39 per bruker per måned, tilbyr LiveAgent skybaserte løsninger som strømlinjeformer og forbedrer kvaliteten på samtalene dine. Perfekt for kundesentre som ønsker avansert kundeservice og effektiv opplæring. Besøk nå og oppdag hvordan du kan løfte din kundeservice til nye høyder!
En dedikert hub med kundeportal programvare
Kundeportalprogramvare vil øke kundelojalitet og salg. Prøv LiveAgent sin 14-dagers gratis prøveversjon og gjør kundeservicen din fantastisk.