Hva er tilpassedefinisjonen?
Å tilpasse betyr å endre noe for å passe spesifikke behov. Vi endrer, modifiserer produkter eller tjenester for å passe våre personlige og forretningsmessige behov hvis tilpasning er tilgjengelig. Og vi forventer at den er tilgjengelig. Vi ønsker å tilpasse slik at vi kan være mer konstruktive, konkrete og unike.
I kundestøtte ivaretar du individuelle krav daglig. Kundeservicerepresentanter må vite mer om kunden for å få hele bildet. Først da kan de fortsette å tilby individuell omsorg. Praktisk og oppmerksom respons forutsetter ikke bare data, men flerkanals oppsøking, slik at du kan holde kontakten via den valgte plattformen.
Du vil la kunden velge grensesnittet for kommunikasjon. Å være i kontakt via den kanal kunden velger kan også betraktes som en form for tilpasning. Hvis du har kunder fra forskjellige land og regioner, vil de sette pris på et valg av språk for kommunikasjon. Unødvendig å si at temaet, chatten og ringeknappen kan tilpasses.
Fordi hver virksomhet er forskjellig, kan du bruke adaptiv tilpasning for å passe bedriftens behov. Med adaptiv tilpasning kan du filtrere ut og bruke de attributtene som passer kundenes behov. Du ønsker å kunne tilby tilpasset service og støtte på forskjellige plattformer. Enten det er en helpdesk, et kundesenter eller en live chat-tjeneste, er målet å gi enestående kundeservice, ikke standard, men individualisert oppmerksomhet. Et godt CRM og effektiv kanalisering av informasjon vil hjelpe deg å gjøre nettopp det.
Customize your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Frequently Asked Questions
Hvorfor tilpasser bedrifter produkter?
Bedrifter tilpasser produkter fordi de ønsker å tilby individuell omsorg og oppmerksomhet til kundene. De erkjenner at kundeservice av høy kvalitet krever en individuell og skreddersydd tilnærming.
Hvordan kan jeg tilpasse virksomheten min?
Du kan tilpasse virksomheten din ved å tilpasse produktet eller tjenesten til et målrettet publikum, geografisk plassering, demografiske eller andre kriterier du velger. I tillegg kan bedrifter tilpasse ved å tilby kundene spesifikke valg å gjøre.
Etter å ha lest om tilpass betydning, kan du utdype kunnskapen din ved å utforske mer om tilpass personlig tilpasning. Denne artikkelen gir innsikt i hvordan personliggjøring kan forbedre kundeservice. Hvis du er nysgjerrig på hvordan kundeservice kan forbedres, kan du sjekke ut vår side om forbedre kundeservice. Her finner du nyttige tips og strategier for å løfte din kundeserviceopplevelse.