Hva er et dashbord?
Dashboard består av en skjerm som viser informasjon for brukeren på ett sted slik at informasjonen er enkel og tilgjengelig. Dette hjelper agentene med å holde seg oppdatert med den viktigste informasjonen i selskapet.
Dashboard gir sanntidsdata og hjelper agentene med å overvåke ytelsen deres. For eksempel, når en kundeserviceagent logger på kontoen sin, på firmaets nettside, kan han se mengden åpne billetter som er tildelt ham og agentene som jobber i avdelingen hans. Hvis det er mange åpne billetter, betyr det at agenten og teamet hans ikke fungerer godt for å oppfylle kundenes behov.
Frequently Asked Questions
Hva er dashbord?
Dashbordet er et verktøy som lar deg administrere informasjon og utføre forretningsintelligens. Den viser og lagrer viktige data fra ulike kilder på ett sted. Vanligvis brukes datavisualiseringer som gjør det enkelt å forstå de viste dataene og deres avhengigheter. Den lar deg spore trender og ekskludere feil.
Hvordan få tilgang til dashbordet i LiveAgent?
Du må være en LiveAgent-bruker for å få tilgang til dashbordet. Etter å ha logget inn på systemet på kontoen sin, får brukeren et dashbord som lar deg spore antall åpne billetter tildelt en spesifikk kunde, informasjon om hvor mange personer som jobber i en gitt avdeling. Dashbordet hjelper agenter med å overvåke ytelsen deres.
Hvilke typer instrumentbord tilbyr LIveAgent?
Det er tre hovedtyper dashbord, den første er dashbordet, som forteller deg hva som skjer i det øyeblikket. Det andre er et strategisk dashbord som sporer KPIer. Den siste er den analytiske cockpiten, som brukes til å behandle data for å identifisere styrker. I LiveAgent har du tilgang til dashbordet.
Etter å ha lest om dashbordet, kan du utforske mer om hvordan du kan forbedre kundeservicen din. Denne artikkelen gir innsikt i hvordan agenttilgjengelighet kan optimalisere kundeinteraksjoner. Du kan også lære mer om programvarestøtte, som forklarer hvordan teknisk støtte kan hjelpe med å opprettholde effektivt kundeservice. Ønsker du å forstå hvordan et agentpanel fungerer? Denne artikkelen går i dybden på hva man kan gjøre i et agentpanel og hvordan det kan forbedre arbeidsflyten. Til slutt, for en omfattende oversikt over kundesenterløsninger, kan du lære om forskjellene mellom kontaktsenter og kundesenter, samt fordelene de gir til bedrifter.