Hva er en egendefinert status?
Åpnet, løst, nytt, lukket … Dette er standard billettstatuser som gjenspeiler et stadium av billettløsning. Disse statusene er synlige for kunder og kunderepresentanter. Bedrifter er ikke de samme og de har forskjellige prosesser. Så i noen tilfeller trenger selskaper en spesiell billettstatus.
Frequently Asked Questions
Hva er egendefinert status?
Egendefinert status er en spesiallaget status som nøyaktig gjenspeiler statusen til billetten din. Den lar deg passe nøyaktig inn i kundeserviceprosessen i et gitt selskap. Standardstatuser er åpne, løst, ny, lukket.
Hvordan kan jeg sjekke en egendefinert status?
Du kan se egendefinerte statuser under individuelle billetter i agentpanelet.
Kan jeg redigere egendefinerte statuser i LiveAgent?
Nei, dessverre, vi tilbyr ikke denne funksjonaliteten.
Etter å ha lært om egendefinert status, kan det være nyttig å forstå mer om billettstatus. Denne artikkelen forklarer hva en billettstatus er og hvordan den kan forbedre kundeserviceopplevelsen din.