Hva er enhetlige samtaler?
En enhetlig samtale er en samtale der hele samtalehistorikken din med en bedrift er synlig for agenten du snakker med. Hvis du for eksempel har problemer med et produkt du har kjøpt fra en bedrift, og har ringt et par ganger for å få løst problemet, vil en enhetlig samtale gi informasjon og oversikt over alle tidligere samtaler du har hatt med andre agenter i bedriften.
Det er en fordel at agenten har full oversikt over dine tidligere erfaringer og kan svare på spørsmålene dine i henhold til dette. Agenten trenger ikke å grave dypt for å finne informasjon om saken, ettersom informasjonen også er tilgjengelig for ham.
Frequently Asked Questions
Hva er enhetlige samtaler?
En enhetlig samtale er en samtale der hele samtalehistorikken er tilgjengelig for agenten du snakker med.
LiveAgent kan bruke enhetlige samtaler. Som et resultat har agenten innsikt i kundens tidligere erfaring og trenger ikke å gå inn på detaljer som allerede er kjent for ham.
Enhetlige samtaler er nyttige for kundeservicemedarbeidere fordi de gir en oversikt over hvilke problemer kunden har tatt kontakt om tidligere, eller som allerede har tatt kontakt om det spesifikke problemet, uten at det har blitt løst.
Er det mulig å bruke alternativet enhetlige samtaler i LiveAgent?
LiveAgent kan bruke enhetlige samtaler. Som et resultat har agenten innsikt i kundens tidligere erfaringer og trenger ikke å gå inn på detaljer som allerede er kjent for ham.
Etter å ha lært om enhetlige samtaler, kan du utforske hvordan chathistorikkfunksjonen kan forbedre kundeservicen din. Denne funksjonen gir deg innsikt i kundens tidligere interaksjoner, noe som kan være avgjørende for å levere en mer personlig opplevelse.
Du kan også se på hvordan du kan avslutte en samtale på en profesjonell måte. Lær grunnleggende tips og triks for å avslutte samtaler effektivt, enten det er på telefon, e-post, live chat eller sosiale medier.