Hva er et fellesskap?
Community er en gruppe kunder og kunderepresentanter. De samarbeider ved å dele ideer, problemer, spørsmål og informasjon. Folk i samfunnet hjelper hverandre når det er nødvendig. De svarer på hverandres spørsmål.
Lag ditt eget fellesskap i LiveAgent. Les mer om forumet.
Frequently Asked Questions
Hva er et fellesskap?
Et fellesskap er en gruppe mennesker som fokuserer på et spesifikt emne og en ide. Dette kan være en gruppe kunder og kunderepresentanter som jobber sammen. Medlemmer av fellesskapet kan dele ideer, problemer, informasjon og spørsmål.
Hvordan oppretter jeg et fellesskap i LiveAgent?
For å opprette et fellesskap i LiveAgent, gå til selvbetjent kundeportal. Skriv deretter inn en tittel og avgjør om du vil at fellesskapet skal være internt eller offentlig? I tillegg bør du lage en beskrivelse basert på riktig utvalgte søkeord, takket være at du har en positiv innvirkning på SEO. I tillegg bør avdelingen som er ansvarlig for håndtering av oppføringer velges.
Hva er må-ha-funksjonene til et fellesskapsforum?
Et fellesskapsforum bør ha spesifikke funksjoner. Det er en god idé å opprette en fellesskaps-introduksjonsprosess for å gjøre det lettere for nye medlemmer å vite hva de blir med i. En interessant idé er å lage regler eller en video som vil svare på spørsmål om hvordan fellesskapsforumet fungerer. Prøv å engasjere fellesskapet og engasjer deg selv for å støtte og utvikle fellesskapet.
Etter å ha lest om fellesskap, kan du lære mer om hvordan et fellesskapsforum fungerer. Dette kan gi deg innsikt i hvordan slike forum kan styrke kommunikasjonen i et kundesupportmiljø. Hvis du er nysgjerrig på hvordan andre har opplevd LiveAgent, kan du lese en suksesshistorie med AquaSprouts. Her får du vite hva som endret seg etter deres samarbeid med LiveAgent og hvilke funksjoner de setter mest pris på. Til slutt kan du utforske hvordan sosial støtte kan forbedre kundeopplevelsen. Forståelsen av sosial støtte kan være nøkkelen til å forbedre din kundeservice.
Oppdag rollen til en medarbeider hos LiveAgent – en kundeserviceagent med spesifikke rettigheter og oppgaver for effektiv billettbehandling. Lær hvordan de løser og overfører billetter og har tilgang til spesifikke avdelinger. Start din gratis prøveperiode og oppgrader kundeservicen din med LiveAgent!