Hva er et fellesskapsforum?
Forum er et sted hvor dine kunder og agenter møtes og hjelper hverandre med å løse problemer. Hvert foruminnlegg endres til en billett. Forum sparer dine kunderepresentanter for tid. Kunder kan enkelt hjelpe hverandre ved å svare på spørsmål. Fora er fulle av tips og triks, ideer, problemer, løste problemer og mye mer. Det er nødvendig for hver kunde å logge på for å svare og spørre om noe.
Bygg fellesskap med kunder i LiveAgent og lag ditt eget forum.
Frequently Asked Questions
Hva er et fellesskapsforum?
Et fellesskapsforum er en møteplass på internett. Hovedfunksjonen til et slikt forum er muligheten til å diskutere med andre, dele kunnskap, diskutere ulike interessante emner. I kundeservice er det en selvbetjeningsstøtte hvor kunder kan få hjelp uten støtte fra kundeserviceteamet.
Tilbyr LiveAgent et fellesskapsforum?
LiveAgent gir funksjonalitet for fellesskapsforum. Hvis du vil skape et sted fullt av råd, tips, ideer for å løse problemer, er det verdt å investere tid i å forme et slikt sted. En kunde som ønsker å bli med i et slikt forum, logger seg bare på og stiller et spørsmål som plager ham.
Hva er de grunnleggende funksjonene til et fellesskapsforum?
Et fellesskapsforum bør være åpent for kunder som leter etter svar på spørsmålene sine. Den skal inneholde tips, triks, eksempler på løste problemer. En av hovedfunksjonene er muligheten til å svare på kunder som er uavhengige og ikke trenger støtte fra kundeserviceteamet.
Etter å ha lest om fellesskapsforum, kan du lære mer om hvordan du kan forbedre kundeservice ved å sjekke ut denne artikkelen om online teknisk støtte. Den gir innsikt i hvordan du kan tilby effektiv teknisk støtte online. For en dypere forståelse av hvordan et forum kan styrke kundeforhold, besøk Hva er en Forumfunksjon?. Denne artikkelen forklarer hvordan du kan opprette og tilpasse fora i LiveAgent. Til slutt, oppdag hva en helpdesk-portal er, og hvordan den kan bidra til å forbedre organiseringen av kundesupport. Dette gir en helhetlig forståelse av hvordan du kan effektivisere kundeserviceopplevelsen.