Hva er en gjennomsnittlig behandlingstid?
Gjennomsnittlig behandlingstid er den gjennomsnittlige tiden som kunderepresentanter bruker på alle aktiviteter. Det inkluderer ringetid, ventetid, chatter og løsning av kundeproblemer. Den bør være så lav som mulig. Tid er penger, så det er nødvendig å spore denne tiden. Den viser hvor mye tid som trengs for å løse problemer og hvilke spørsmål som koster agentene mest tid. Du kan spore gjennomsnittshastighet for å svare, servicenivå og mer. Det bidrar til å forbedre kundeservicen.
Are you delivering the best possible customer experience?
It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.
FAQ
Hva er gjennomsnittlig behandlingstid?
Gjennomsnittlig behandlingstid er en av de hyppigst målte indikatorene i kundesentre. Det indikerer gjennomsnittlig varighet av kundeinteraksjoner. Samtalen måles fra klientens initiering av samtalen gjennom hele samtalen helt til slutten av samtalen.
Hva er en god gjennomsnittlig behandlingstid?
AEn god gjennomsnittlig behandlingstid bør være både av god kvalitet og rask. Call Center-magasinet beregnet den globale gjennomsnittlige behandlingstid-standarden. Det var 6 minutter og 3 sekunder. Alt dette avhenger imidlertid av bransjen som kundeservicen forholder seg til.
Hvordan kan man sjekke gjennomsnittlig behandlingstid i LiveAgent?
Du kan sjekke gjennomsnittlig behandlingstid i LiveAgent i tidsrapporten. Der kan du sjekke både service tidene for enkeltbilletter og gjennomsnittlig behandlingstid for alle billettene.
Når du har fått en god forståelse av gjennomsnittlig behandlingstid, kan det være nyttig å lære mer om andre viktige kundesupport-begreper. Utforsk hva ringetid innebærer og hvordan det skiller seg fra gjennomsnittlig behandlingstid. Du kan også dykke ned i hvordan åpningstid kan påvirke kundeservice, og oppdage hvordan et kundeserviceprogram kan hjelpe deg med å holde åpent 24/7.
Oppløsningstid er nøkkelen til effektiv kundeservice! Lær hvordan du kan forbedre oppløsningstiden ved å sikre høy kvalitet i kundeservicen med riktig forberedte agenter og effektive verktøy. Prøv LiveAgent gratis for å automatisere arbeidet og administrere alle kommunikasjonskanaler fra ett sted. Bli med våre fornøyde kunder i dag!