Hva er en gratis nettprat?
Gratis nettprat er en type kommunikasjon mellom to eller flere personer via Internett. Det er en sanntidschat som bruker en nettbasert applikasjon. Det er en raskere måte å kommunisere på, enn gjennom internettfora eller e-post. Denne typen chat er gratis for alle.
Frequently Asked Questions
Hvordan definerer du gratis nettprat?
Gratis nettprat er en internettkommunikasjonskanal mellom to eller flere personer. Denne chatten fungerer i sanntid og bruker nettapplikasjoner til dette formålet. Det gir mulighet for rask kommunikasjon og er definitivt en mer attraktiv form for kommunikasjon enn e-post eller internettfora.
Trenger bedrifter gratis nettprat?
Bedrifter trenger definitivt gratis nettprat. Dette er fordi de fleste kunder synes det er den mest attraktive formen for å få svar i sanntid. Hvis bedriften din bruker live chat, har den et konkurransefortrinn, sparer penger, lar deg spore og analysere kunder og øker kundeserviceproduktiviteten.
Er gratis nettprat tilgjengelig på LiveAgent?
LiveAgent tilbyr gratis nettprat. Det er en av de mest effektive formene for kommunikasjon med kunden, så det er et veldig viktig element i kundeserviceprogramvaren. Fordelen med LiveAgent er at det ikke bare er en live chat-funksjonalitet, men også et komplett sett med helpdesk- og kundesenterfunksjoner.
Etter å ha lært om gratis nettprat, kan du utforske mer om hvordan nettprat fungerer med vår artikkel om nettprat forklart. Denne artikkelen gir deg en dypere forståelse av hvordan nettprat kan være en kraftig ressurs for kundeservice.
For å oppdage suksesshistorier og hvordan andre har forbedret sin kundeservice, kan du lese om Aquasprouts. Her får du innsikt i hvilke fordeler de opplevde etter å ha implementert LiveAgent.
Hvis du er nysgjerrig på hvordan live-chat kan være en fordel for oppstart og små bedrifter, sjekk ut vår artikkel om live-chat for oppstart og SMBer. Denne artikkelen forklarer hvordan live-chat kan forbedre kommunikasjonen med kundene dine.