Hva er en helpdesk-programvare?
Help Desk Software er her for å administrere relasjoner med kunder. Det er en nettbasert plattform hvor agentene dine kan løse problemer fra kunder.
I Help Desk-programvaren blir alle problemer som tas opp omgjort til en billett. Disse billettene inneholder ingen informasjon om kunden, kun om deres problem. Dette kan føre til gjentakelse av billetter og kunder blir frustrerte.
Help Desk Software tilbyr mange fordeler for agenter så vel som for kunder. Agenter kan tildele, prioritere og kategorisere billetter og enkelt sortere løste og uløste billetter. Kundeportal gir kundene en kunnskapsbase og et fellesskapsforum, hvor de kan finne løsninger på sine problemer.
Frequently Asked Questions
Hvordan definere helpdesk-programvare?
Støtteprogramvare er programvare som støtter driften av kundeserviceteamet. Takket være det har du muligheten til å integrere alle agenter på ett sted, tilgang til e-postboksen, live chat, samtaler, kontaktskjemaer, samt kundedata, kontakthistorikk og rapporter.
Hva er de nødvendige funksjonene til helpdesk-programvare?
Nødvendige funksjoner til den tekniske støtteprogramvaren inkluderer tilgang til alle kommunikasjonskanaler, som e-post, sosiale medier, live chat og kundesenter, et intuitivt grensesnitt, muligheten til å integrere med andre verktøy og muligheter for samarbeid med andre agenter. Selvfølgelig må programvaren håndteres på et godt nivå.
Tilbyr LiveAgent helpdesk-programvare?
LiveAgent tilbyr programvare for teknisk støtte. Programvaren inkluderer alle alternativene som trengs for å holde kundeserviceavdelingen på høyeste nivå. Det gir ikke bare flerkanalsfunksjonalitet, men også tilgang til rapporter og aktivitetshistorikk. Den inkluderer også massevis av tilleggsfunksjoner som kan forbedre teamets arbeid.
Etter å ha lest om helpdesk-programvare, kan du også være interessert i å utforske serviceprogramvare. Denne artikkelen forklarer hva serviceprogramvare er og hvordan det kan forbedre kundeservice. For å få oversikt over de beste løsningene for kundekommunikasjon, ta en titt på programvaren for kundekommunikasjon. Her kan du lære om hvorfor det er viktig å bruke slik programvare og hvilke nøkkelfunksjoner som finnes. Hvis du vil vite mer om telemarketing, finnes det en detaljert gjennomgang av telemarketingprogramvare. Denne artikkelen dekker både fordelene og begrensningene ved bruk av telemarketing. For de som er nysgjerrige på effektiv kundekommunikasjon, kan du lese om chat-tjeneste. Her finner du informasjon om hva en chattjeneste er og vanlige spørsmål knyttet til det. Til slutt, hvis live chat er av interesse, undersøk live chat støtte. Denne artikkelen gir innsikt i hvordan live chat-støtte fungerer og hvorfor kunder foretrekker denne metoden.