Hva er en kontekstuell hjelp?
LiveAgent tilbyr søkewidgeter som kan bygges inn på nettstedet ditt med kontekstuell hjelp. Kontekstuell hjelp foreslår automatisk kunnskapsbaseartikler basert på søkeord du begynner å skrive. Dette løfter virkelig kundeopplevelsen og kan også redusere mengden nye innsendte billetter.
Frequently Asked Questions
Hva er en kontekstuell hjelp?
Kontekstuell hjelp gir hjelp på et bestemt punkt i programvaretilstanden nøyaktig i en situasjon relatert til den tilstanden. Mer presist betyr dette at slik hjelp kun inneholder den mest nødvendige informasjonen som klienten trenger for å løse problemet sitt. Slik hjelp er innebygd direkte i grensesnittet.
Hvordan fungerer en kontekstuell hjelp?
Kontekstuell hjelp fungerer vanligvis på en slik måte at systemet kan foreslå for brukeren hvilke artikler eller annet innhold han bør vite, og gjenkjenne URL-en til nettstedet som brukeren befinner seg på. Dette er de beste forslagene som bør hjelpe klienten med problemet sitt.
Aktiverer LiveAgent kontekstuell hjelp?
LiveAgent tilbyr søkewidgeter som du kan bygge inn hvor som helst på nettstedet ditt. Dette gjør at klienten kan få kontekstuell hjelp. Systemet foreslår automatisk artikler fra kunnskapsbasen der du kan finne informasjon om et gitt emne, basert på de angitte søkeordene.
Hvis du ønsker å forstå mer om hvordan mobil helpdesk-apper kan forbedre din kundeservice, kan du lese om deres funksjoner og tilgjengelighet på både Android og iOS. Dette kan være en flott løsning for å forbedre din kundeserviceopplevelse. For en dypere innsikt i hva programvarestøtte innebærer, kan du utforske hvordan det kan hjelpe deg med å håndtere tekniske problemer mer effektivt. Dette kan være nyttig for å sikre at systemene dine kjører jevnt. Hvis du er nysgjerrig på hvordan EON byttet fra Avaya til LiveAgent, kan du lese om deres erfaringer og hvordan de løste sitt e-postkaos i vår suksesshistorie. Dette kan gi deg inspirasjon til å forbedre din egen kundeservice.