Hva er en kontrolloverføring?
I televokabularet betyr kontrolloverføring at anropet kan overføres til en annen bruker som er i stand til å besvare anropet. I LiveAgent venter kontrolloverføringer til den blir hentet, avvist eller rett og slett ikke besvart. Deretter overføres samtalen til en annen agent.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Hva er en kontrolloverføring?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kontrolloverføring er en som venter under innkommende anrop for å avslutte en samtale til den blir besvart, avvist eller ubesvart av en annen agent. Agentene dine trenger ikke å få kundene dine til å vente unødvendig. Innringeren er suspendert og forbindelsen opprettes med agenten. Hvis agenten ikke svarer, blir anropet returnert til forrige agent.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hvordan utstede en kontrolloverføring?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Hvis du vil starte en overvåket overføring under en samtale med en klient, kan du starte den ved å velge en forbindelse med en annen agent. Den nye forbindelsen er da aktiv og den første settes på vent.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hvem kan bistå eller betjene en kontrolloverføring?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Overførte overføring kan håndteres av enhver agent som er koblet til LiveAgent. Dette er en funksjon som muliggjør mer effektiv kundeservice og høyere produktivitet.” } }] }FAQ
Hva er en kontrolloverføring?
Kontrolloverføring er en som venter under innkommende anrop for å avslutte en samtale til den blir besvart, avvist eller ubesvart av en annen agent. Agentene dine trenger ikke å få kundene dine til å vente unødvendig. Innringeren er suspendert og forbindelsen opprettes med agenten. Hvis agenten ikke svarer, blir anropet returnert til forrige agent.
Hvordan utstede en kontrolloverføring?
Hvis du vil starte en overvåket overføring under en samtale med en klient, kan du starte den ved å velge en forbindelse med en annen agent. Den nye forbindelsen er da aktiv og den første settes på vent.
Hvem kan bistå eller betjene en kontrolloverføring?
Overførte overføring kan håndteres av enhver agent som er koblet til LiveAgent. Dette er en funksjon som muliggjør mer effektiv kundeservice og høyere produktivitet.
Etter å ha lært om kontrolloverføring, kan det være nyttig å forstå samtaleoverføring. Denne artikkelen forklarer hva pågående samtaleoverføringer er og hvem som drar nytte av dem. Du vil også oppdage fordelene ved pågående overføringer, som å gi agenter tid til å forberede seg og øke kundetilfredsheten. Dette kan være spesielt nyttig for å håndtere utålmodige kunder effektivt.