Hva er kun e-poststøtte?
Kun e-poststøtte er en teknikk som brukes av enkelte selskaper. Den eneste måten kundene deres kan kontakte dem på er via e-post, ingen annen plattform finnes.
Kun e-poststøtte har sine ulemper da kundene ikke kan spore statusen til klagen sin og ikke har tilgang til hjelpesenteret. På denne måten kan kundene få negative inntrykk om selskapet, noe som kan ødelegge omdømmet til selskapet. Selskapet kan faktisk miste kundene sine.
Via e-post kan det hende at kundene heller ikke får svar så raskt som de trenger det.
Frequently Asked Questions
Hva er definisjonen på kun e-poststøtte?
Bare e-poststøtte betyr at støtte kun er tilgjengelig via én kanal, som er via e-post. Denne løsningen har både fordeler og ulemper. Fordelen er at vi vet at all informasjon om kundeservice samles på ett sted, men på den annen side er det mange kunder som ikke liker å håndtere e-post. Derfor er det verdt det og også tilby en annen kommunikasjonskanal.
Hvordan fungerer kun e-poststøtte nøyaktig?
Støtte på e-post betyr kun at kunden ved et problem på handlestien, eller vilje til å få svar på et spørsmål som plager dem, kun kan motta det ved å kontakte selskapet på e-post . Dette betyr at hele eller det meste av kundeservicen samles i denne ene kanalen.
Kan du tilby kun e-poststøtte i LiveAgent?
Selvfølgelig, med LiveAgent kan du bare bruke støtte for e-post. Men i tillegg til det kan LiveAgent bruke mange andre kanaler som det er mer sannsynlig at kunder tar kontakt med, og det tilfører ikke mer arbeid til agenten, siden alt samles og kan administrere på ett sted.
Etter å ha lært om kun e-poststøtte, kan du utforske hvordan du kan forbedre dine kundeserviceferdigheter ved å bruke kundeservicemaler. De gir deg ferdige maler som kan gjøre kommunikasjonen din mer effektiv. For å ta kundeservicen din til neste nivå, kan du også vurdere å implementere e-post markedsføring. Det hjelper deg med å nå ut til dine kunder med skreddersydde meldinger. Vil du automatisere prosessene dine ytterligere? Lær om fordelene ved e-postautomatisering. Dette vil gi deg mer tid til å fokusere på kundetilfredshet. Hvis du ønsker å forstå hvordan du effektivt kan håndtere innkommende meldinger, kan du se på videresending av e-post. Dette vil gi deg en enklere måte å organisere og svare på kundehenvendelser. Til slutt, for de som tilbyr teknisk støtte, er det nyttig å lese om online teknisk støtte. Det gir innsikt i hvordan du kan gi den beste tekniske støtten på nettet.