Hva er et kundeskjema?
En god kundestøtte øker kundetilfredshet og lojalitet. For å gi en bedre support er det nødvendig å ha mer informasjon om kunder. En måte å få dem på er gjennom et kundeskjema. Du vil da vite hvor mange ganger kunden har kontaktet selskapet før, deres preferanser og mye mer.
Disse kundeskjemaene kan også fylles ut av agenter etter kommunikasjon med kunder. Da har agenter mer info og de kan hjelpe kundene raskere og bedre.
Frequently Asked Questions
Hva er kundeskjema?
Et kundeskjema er et av skjemaene som gir deg sjansen til å få mer informasjon om dine kunder. Både klienten og agenten kan fylle dem ut etter å ha kontaktet klienten. Takket være informasjonen som samles inn på denne måten, har agentene et bredere bilde av klienten.
Hvordan få tilgang til kundeskjema i LiveAgent?
LiveAgent-klientskjemaer er tilgjengelige i agentens panel. Og de er tilgjengelige for agenter med alle tilgjengelige roller. Takket være dette kan agenten enkelt innhente informasjon om klienten i mens saken er til behandling.
Hvordan redigere kundeskjema i LiveAgent?
For å gå til kundeskjemaer i LiveAgent, gå til "Konfigurasjon". Der finner du en lenke til kundeskjemaet der du kan redigere skjemaet og tilpasse det etter behov.
Etter å ha lest om kundeskjemaer, kan du utforske hvordan mobile helpdesk-apper kan forbedre din kundeservice. Disse appene gir deg fleksibilitet til å håndtere kundehenvendelser på farten med en gratis prøveperiode.
Du kan også se hvordan AquaSprouts opplevde en suksesshistorie med LiveAgent. Lær hvilke funksjoner de fant mest nyttige og hvordan det har påvirket deres kundeservice positivt.
For de som er opptatt av personvern, gir LiveAgent en grundig oversikt over GDPR-overholdelse. Det er viktig å vite hvordan du kan sikre at din kundeservice er i samsvar med GDPR-regler.
Hvis du ønsker å forbedre kontakten med kundene dine, kan du lese om kontaktskjemaer. Oppdag de forretningsfordelene disse skjemaene kan gi og hvordan de enkelt kan integreres i din plattform.
Til slutt, for en mer personlig tilnærming til kundeservice, kan du lære om språktilpasningsbare widgets. Disse verktøyene lar deg tilpasse kommunikasjonen med kunder på deres foretrukne språk.