Hva er live chat-støtte?
Live chat er et av verktøyene til en helpdesk-programvare som gjør det mulig for kunder å kontakte deg via nettstedet ditt.
Når du velger riktig helpdesk-løsning komplett med en innebygd live chat-applikasjon, er det viktig å vurdere hastigheten til live chat-widgeten, samt funksjonalitet. Jo raskere chat-knapp-widgeten lastes, jo raskere kan du konvertere besøkende på nettstedet til betalende kunder. For å lære mer om live chat, sjekk denne linken.
Hvordan kan jeg chatte med kundeservice?
Kunder kan kommunisere med kundestøtteagenter i sanntid ved å bruke en chat-widget som plasseres på virksomhetens nettside.
Liker kunder live chat?
Både kunder og bedrifter elsker live chat-støtte fordi det er raskt, effektivt og kostnadseffektivt. Med live chat kan kundene få svar på spørsmålene sine i løpet av få minutter. Selv om den gjennomsnittlige responstiden for live chat-forespørsler varierer fra virksomhet til virksomhet og fra bransje til bransje, er det en universelt akseptert oppfatning at live chat-forespørsler bør besvares betydelig raskere enn e-poster og telefonsamtaler.
Hvis du er klar til å oppdage hvordan du kan forbedre kundeservicen din med live chat, prøv LiveAgents gratis 14-dagers live chat-prøveperiode.
Frequently Asked Questions
Hva betyr live chat-støtte?
Live chat-støtte er muligheten til å gjennomføre en tekstchat mellom klienten og støtteteamet over Internett. Ved å bruke live chat kan kundene sende sine spørsmål om produktene eller tjenestene som tilbys av selskapet og få svar veldig raskt. Live chat automatiserer og øker hastigheten på arbeidet til kundeserviceteamet.
Hva er elementene i live chat-støtte?
Den viktigste delen av live chat er at den lar deg kommunisere enkelt. I tillegg tillater den kundeinteraksjon og håndtering via uttrykksikoner, videodeling samt talemeldinger. Det viktige er at klienten når som helst kan starte en samtale og få en nesten umiddelbar respons.
Hvordan tilbyr LiveAgent live chat-støtte?
Livechat er et alternativ tilgjengelig i LiveAgent. Dette gjør at kundeserviceteam som bruker LiveAgent, kan støtte kunder i sanntid. Den inkluderer alle funksjonene du trenger.
Etter å ha lest om live chat-støtte, kan du utforske mer om hvordan chatstøtte fungerer i praksis. Denne artikkelen forklarer hva chatstøtte er og gir innsikt i hvordan det kan forbedre kundeservice.
Hvis du er interessert i kostnadsfrie løsninger, ta en titt på gratis nettprat. Lær hva gratis nettprat innebærer og hvordan det kan være et nyttig verktøy for din virksomhet.
For de som vurderer å forbedre sine tjenester, er det nyttig å forstå hva kundeserviceverktøy er. Denne artikkelen gir en oversikt over tilgjengelige verktøy for å forbedre kundens opplevelse.
Mulighetene med live-chat for utdanning og ikke-statlige organisasjoner er også verdt å utforske. Her kan du lese om fordelene ved å bruke live-chat i slike institusjoner.
Til slutt kan du dykke ned i hva en web helpdesk tilbyr. Denne artikkelen klargjør forskjellen mellom en web helpdesk og en frittstående helpdesk-applikasjon, og hvilke fordeler den kan gi.