Hva er en lukket billett?
Den endelige billettstatusen kalles vanligvis ‘stengt.’ Beste praksis i bransjen krever at kunden og ikke agenten er den som stenger billetten etter at sistnevnte endrer billettstatusen til ‘Løst’, noe som indikerer at rekvirenten er enig i løsningen . Hvis klienten ikke er enig, kan han/hun bare svare på billetten og den vil bli tatt ut av “Løst”-stabelen.
Frequently Asked Questions
Hvordan definere en lukket billett?
En lukket billett er den endelige statusen til billetten. Tildeling av status "stengt" bør følge status "løsning". Statusen "lukket" betyr at klienten er enig i løsningen og agenten anser saken som avsluttet.
Lukker LiveAgent automatisk en billett?
LiveAgent tillater automatisk stenging av billetter. Hvis du vil angi dette alternativet, må du velge en regel for å spesifisere når en spesifikk billett skal stenges. Når systemet vet å lukke billetten, vil det gjøre det automatisk.
Hvordan få tilgang til en liste over lukkede billetter?
Hvis du vil ha tilgang til dine lukkede billetter, må du gå inn i LiveAgent og velge billettene dine. Der kan du finne en lukket billettkategori samt filtrere og søke etter andre billettkategorier.
Etter å ha lært om lukkede billetter, kan det være nyttig å forstå forskjellen mellom en åpen billett og en lukket billett. Dette vil gi deg innsikt i hvordan billetter håndteres fra start til slutt i kundesupportprosessen. Videre, hvis du vil vite mer om hvordan håndtere spesielle situasjoner, kan du lese om en suspendert billett. Dette kan hjelpe deg med å forbedre dine ferdigheter i kundeservice ved å forstå hvordan håndtere komplekse problemer. Til slutt, for å sikre at alle samtaler avsluttes på en profesjonell måte, kan du sjekke ut tipsene i hvordan avslutte en samtale. Dette inkluderer skript og fraser som kan brukes i forskjellige kommunikasjonskanaler.