Hva er et mål?
Noen ganger må du kanskje varsle et tredjepartssystem om en ny billett eller en viktig endring av en billett (for eksempel et nytt svar i billetten). Mål ligner på forholdene.
Basert på forhold kan du utføre flere oppgaver enten direkte i LiveAgent ved å kjøre regler eller i tredjepartsapplikasjoner gjennom API.
Frequently Asked Questions
Hvordan defineres begrepet mål?
Målet er et viktig element som lar deg måle om det planlagte resultatet er oppnådd.
Hva er fordelene med å bruke mål?
Mål lar deg vurdere om selskapet har hatt suksess på et spesifikt område. Mål bør være målbare, så kan du få en kvantitativ analyse av fremgangen din.
Kan du bruke mål i LiveAgent?
Du kan bruke mål i LiveAgent. Den lar deg vurdere om bedriften har oppnådd de forventede resultatene.
Etter å ha lært om målene i kundesupport, kan du utforske hvordan du kan forbedre kundeservice ved å automatisere støtteprosesser. Dette kan hjelpe deg med å øke kundetilfredshet og forbedre ansattes produktivitet.
For å få mer innsikt i hvordan du kan forbedre kundeservice, kan du lese suksesshistorien til AquaSprouts og oppdage hvilke LiveAgent-funksjoner de likte best. Deres erfaring kan gi deg ideer om hvordan du kan forbedre din egen kundesupport.
Hvis du er interessert i å automatisere e-post og markedsføring, kan du lese om e-postautomatisering. Dette kan bidra til økt kundelojalitet og forbedrede arbeidsflyter for markedsføring.
For en dypere forståelse av hvordan agenter kan effektivisere svarene sine, kan du se nærmere på svar-mal for agenter. Dette kan hjelpe til med å standardisere kommunikasjonen og sikre konsistente svar til kundene.