Hva er en medarbeider?
Medarbeider er et medlem av kundeserviceteamet med mindre privilegier enn en veileder, teamleder eller en leder som er utnevnt til Admin-rollen. Vanligvis har en medarbeider rollen Agent som lar ham/henne løse og overføre billetter, ha tilgang til spesifiserte avdelinger og kun utføre mindre konfigurasjoner.
Finn ut mer om Agenter i LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Hvem er en medarbeider?
En medarbeider er en agent som er medlem av kundeserviceteamet som har mindre autoritet enn hans overordnede, leder eller leder. Hans oppgaver inkluderer for det første direkte kundeservice og effektiv problemløsning.
Hvilke tillatelser har en medarbeider?
Medarbeideren har agentrettigheter, det vil si tilgang til alle billetter som er tildelt ham eller grupper av billetter som er gjort tilgjengelig for ham. Han kan fullt ut håndtere billetter og implementere relaterte aktiviteter, har tilgang til spesifikke avdelinger og utfører mindre konfigurasjoner.
Kan du angi en medarbeider i LiveAgent?
I LiveAgent kan du angi en agentrolle som er beregnet på ansattes agenter. Den gjør det mulig å utføre oppgaver relatert til agenten og håndtering av forespørsler.
Etter å ha lært om hva en medarbeider er, kan du utforske mobile helpdesk-apper og oppdage hvordan de kan forbedre kundeservicen din, enten du bruker Android eller iOS. Utforsk også hvordan Refresher har utviklet seg etter å ha integrert LiveAgent, med innsikter fra Gabor Boros, CEO. En annen spennende lesning er suksesshistorien til Aquasprouts, der du kan finne ut hvilke funksjoner de setter mest pris på og hvorfor de valgte LiveAgent.