Hva er støtte for flere kanaler?
Gi kundene dine et bredt spekter av muligheter for å nå deg ved å integrere en rekke forskjellige kommunikasjonskanaler.
Du kan velge fra et bredt spekter av sosiale medieplattformer som Facebook eller Twitter for å nå et bredere publikum og tiltrekke deg nye potensielle kunder.
Prøv på samme måte å spre virksomheten din til flere typer enheter og bli lett tilgjengelig hvor og når som helst. Du kan utvide virksomheten din til mobiltelefoner, e-postleverandører eller begynne å bruke chattjenester for umiddelbar kontakt med kunder.
Frequently Asked Questions
Hva er definisjonen på støtte for flere kanaler?
Multikanalsstøtte betyr flerkanals kundeservice utført i mer enn to forskjellige kanaler. Det refererer til situasjonen når et selskap tilbyr støtte gjennom mange kanaler og kunder kan velge den mest praktiske. På denne måten kan bedrifter støtte kunder på deres foretrukne kanal.
Hva er prinsippene for flerkanalsstøtte?
Det er flere regler for flerkanalsdrift. Den første er å forstå målgruppen din. Takket være dette vet du hvor flere representanter for dine potensielle kunder er og hva de aller helst vil kontakte. En annen er planleggingstjenester, ikke kanaler. Det er viktig å ha et mål i tankene, ikke bare en vei. En annen regel er at det sjelden skjer at kunden går fra punkt A til punkt B. Man må ta hensyn til at han ofte stikker av fra valgt vei. En annen regel er at kundeopplevelsen ikke kjenner noen grenser, derfor bør kommunikasjonsspråket til hele merket og ansatte om merket være konsekvent. Til slutt er det viktig å prøve forskjellige løsninger.
Kan du gi støtte for flere kanaler ved å bruke LiveAgent?
Med LiveAgent kan du gi støtte for flere kanaler. LiveAgent er en flerkanals helpdesk. Integrerer e-post, live chat, telefon, Facebook og Twitter i ett program. Takket være dette kan merkevarens kundeservice utføres på et flerkanals og høyt nivå.
Etter å ha lært om multikanal støtte, kan du også utforske hvordan ulike støttekanaler fungerer. Dette vil gi deg en bedre forståelse av hvordan du kan bruke flere kanaler til å forbedre kundeservicen din.
For å gi en fantastisk kundeopplevelse, kan du lese mer om omnikanal kundeopplevelse. Her finner du tips om hvordan du kan kartlegge kundereisen og oppmuntre tilbakemeldinger fra kunder.
Hvis du er på utkikk etter et brukervennlig alternativ for kundeservice, kan du vurdere LiveAgent. Det er et kraftig verktøy som hjelper deg med å håndtere kommunikasjon på tvers av flere kanaler.
Oppdag hvordan LiveAgent forbedrer din online tekniske støtte med flerspråklige agenter, e-post, telefonsamtaler og live chat. Effektiviser kundekommunikasjonen med avansert programvare for å håndtere tekniske problemer raskt og effektivt. Utforsk de beste løsningene for å heve kundeservicen din. Finn ut mer nå!