Hva betyr omfordeling?
Billett kan omtilordnes (overføres) fra en agent til en annen i løpet av dens livssyklus. Årsakene til dette kan være forskjellige, for eksempel at agenten er uerfaren i et bestemt felt, kunden ber om en annen agent, agentens utilgjengelighet og mange andre.
Det anbefales ikke å tildele billetter på nytt, da det kan være ganske tidkrevende for agenter. Også kundene er kanskje ikke glade for å bli kastet mellom agenter. Ved for mange omfordelinger på samme billett.
Frequently Asked Questions
Hvordan definerer du begrepet omfordeling?
Reassignment er omskriving av en billett fra en agent til en annen i løpet av billettens levetid. Dette kan for eksempel være forårsaket av agentens mangel på kunnskap eller erfaring i et spesifikt emne, agentens utilgjengelighet eller en forespørsel om å bytte agent.
Hva er fordelene med å bruke alternativet for omfordeling?
Fordelen er at klienten kan få raskt svar på et plagsomt tema. Du bør imidlertid ikke gjøre dette flere ganger med én billett, da det kan være misfornøyd med kundene og også være belastende for agenter.
Kan du bruke omfordelingsfunksjonen i LiveAgent?
Du kan bruke omfordelingsfunksjonen i LiveAgent. Du kan enkelt overføre billetten din fra en agent til en annen.
Etter å ha lært om overføring, kan du utforske hvordan samtaleoverføring forbedrer kundeservice ved å gi agenter tid til å forberede seg og øke kundetilfredsheten. Forstå også hvem som drar nytte av pågående oppringninger. Hvis du er interessert i billettsystemer, kan du lese om hvordan du kan overføre billett og få innsikt i hva transferbilletten gjør. Vurder også å flytte fra Extend til LiveAgent for en effektiv migrasjon og dra nytte av gratis dataoverføring og en ultimate help desk løsning.