Hva er pathfinder?
Pathfinder kan integreres i din nåværende programvare for å forbedre kundeservicen. Appen lar deg spore sluttbrukeraktivitet 30 minutter før og etter at de har sendt inn en hjelpebillett. Å ha et klart bilde av hva kunden har jobbet med kan være svært nyttig for teamstøttemedlemmet ditt når du skal løse kundens problem.
Frequently Asked Questions
Hva er en pathfinder?
Pathfinder er et alternativ som lar deg spore sluttbrukeraktivitet 30 minutter før og etter innsending av en støttebillett. Takket være dette har du et bilde av hva klienten har jobbet med, noe som kan lette arbeidet til agenten som skal gi støtte.
Hvordan kan du bruke en pathfinder?
Pathfinder kan integreres med gjeldende programvare. Takket være den finner vi ut hvilke skritt klienten har tatt, og den kan hjelpe med å finne kilden til problemet, samt vise oss hva klienten allerede har gjort og ikke har vist seg å være effektiv.
Kan du integrere en pathfinder i LiveAgent-kontoen din?
Pathfinder kan integreres med gjeldende LiveAgent-programvare. Dette gir deg muligheten til å forbedre kundeservicen din.
Etter å ha lest om Pathfinder, kan det være nyttig å lære mer om Helpdesk-portal. Dette vil gi deg innsikt i hvordan en helpdesk kan effektivisere kundeservicen din ved å gi enkle svar på frequently asked questions. Hvis du er nysgjerrig på hvordan du kan improve customer service, kan du også titte på rollen til veiledere for kundesenteret. Dette vil utdype forståelsen din for viktige ferdigheter som trengs for å lede et effektivt team.
Oppdag alt om callsentre! Lær hva et callsenter er, hvilke funksjoner som er avgjørende, og hvordan callsenter-programvare kan forbedre kundeservice og tilfredshet. Utforsk viktige verktøy som ACD, rapportering, samtaleopptak, og mer. Finn ut hvordan du kan redusere driftskostnader og øke kundetilfredshet. Besøk oss for å optimalisere din kundeserviceopplevelse.