Hva er Placeholder?
Alternativ tekst som brukes i e-postutkast som vil bli redigert, basert på konteksten til e-posten kalles “plassholdere”. For eksempel, hvis en ansatt bruker et e-postutkast som har en plassholder “hei”, vil plassholderen automatisk erstatte svardatoen eller navnet på den ansatte.
Placeholder brukes først og fremst til e-postvarsler og forhåndsbestemte svar, ettersom de får e-poster til å virke mer unike.
Frequently Asked Questions
Hva er placeholder?
Plassholderen er den alternative teksten som brukes i e-postutkast. Den er redigert basert på meldingskonteksten. Den brukes hovedsakelig til e-postvarsler og automatiske meldinger.
Hva er fordelene med placeholder?
Plassholdere hjelper deg å få bedre kontakt med publikum ved å sende personlige meldinger ved å bruke felt som fornavn, e-postadresse og et utvalg tilpassede felt. De lar deg lage massemeldinger som automatiserer arbeidet ditt.
Er det mulig å bruke placeholder med LiveAgent?
Du kan bruke plassholdere i LiveAgent. Takket være bruken av dem er det mulig å tilpasse meldinger, og også støtte og lette arbeidet til agenter.
Etter å ha lest om "Placeholder", kan du lære mer ved å sjekke ut vår artikkel om Nettprat. Her får du en oversikt over hva nettprat er og hvordan det kan forbedre kundeservice. Hvis du er interessert i å forbedre kundeservice ytterligere, kan suksesshistorien til AquaSprouts gi deg inspirasjon. Les om hvordan de har forbedret sin kundeservice med LiveAgent og oppdag hvilke funksjoner de liker best. Hvis du vil finne ut mer om integrasjoner, kan du utforske hvordan Postfix kan brukes med LiveAgent. Denne artikkelen gir innsikt i fordelene ved å bruke Postfix og hvordan du kan integrere det. Til slutt, hvis du er på farten, kan du vurdere å lese om Mobil helpdesk-apper. Finn ut hvordan disse appene kan hjelpe deg med å forbedre kundeservicen din uansett hvor du er.