Hva er private notater?
Private notater, også kalt Interne billetter i LiveAgent, er en fin måte å utveksle informasjon uten at noen tredjepart kan se den. Du kan opprette et privat notat for å sende en melding til en bestemt målgruppe. Private notater lar deg gi viktig informasjon til teammedlemmene dine, mens agentene og kundene forblir helt uvitende om det.
Frequently Asked Questions
Hva betyr private notater?
Private notater er notater som en agent kan legge igjen på en bestemt billett. Kontaktkunden kan ikke se notatene. De er kun tilgjengelige for inspeksjon av agenter som har tilgang til en bestemt billett.
Hvordan kan du bruke private notater for å gi bedre kundestøtte?
Private notater lar deg skrive ned de viktigste problemene knyttet til problemet. Å legge til slike notater gjør det også lettere for en annen agent å overta den konkrete saken som skal løses. I tillegg kan du legge til informasjon der som agenten ikke vil kunne finne andre steder.
Kan du bruke funksjonen for private notater i LiveAgent?
I LiveAgent har du muligheten til å bruke private notater. Takket være det blir agentenes arbeid enklere og lar dem gjennomføre aktiviteter på et bedre nivå.
Etter å ha lært om private notater, kan det være nyttig å forstå mer om help desk notater. Disse notatene gir innsikt i hvordan du kan organisere og bruke billettnotater effektivt. Du kan også utforske mobile helpdesk-apper som gir deg muligheten til å forbedre kundeservice mens du er på farten. Med apper tilgjengelige for både Android og iOS, har du fleksibiliteten til å håndtere kundehenvendelser hvor som helst.
Oppdag alt om callsentre! Lær hva et callsenter er, hvilke funksjoner som er avgjørende, og hvordan callsenter-programvare kan forbedre kundeservice og tilfredshet. Utforsk viktige verktøy som ACD, rapportering, samtaleopptak, og mer. Finn ut hvordan du kan redusere driftskostnader og øke kundetilfredshet. Besøk oss for å optimalisere din kundeserviceopplevelse.