Hva er kundesporingsprogramvare?
Programvare for kundesporing slutter seg til bedriftens ønsker. Med denne programvaren har du alle data lagret, og de kan bli funnet når du trenger dem. Hvis noen ønsket å foreta et kjøp, men bestemte seg for å vente, kan du følge opp med alle chat- eller telefonpostene dine når han viser interesse igjen. Sporingssystem lar deg legge til notater til samtalene og hjelper deg å kjenne kunden.
Frequently Asked Questions
Hvordan definere kundesporingsprogramvare?
Kundesporingsprogramvare er et system som lar deg kjenne hele historien til kundeforhold. Alle kundekontaktpunkter og emner som diskuteres er lagret der. Den støtter identifisering av eventuelle problemer som kunden måtte ha i din bedrift, og støtter også tilpasning av telefonsamtaler og meldinger.
Hva er prinsippene for kundesporingsprogramvare?
Kundesporingsprogramvare bør registrere en historie med kundekontakter og kundehandlinger mot selskapet. Takket være dette har kundeservice muligheten til å analysere kundeatferd. Dette støtter forbedring av kundeservice, organisasjonsaktiviteter og bygging av organisasjonens image.
Hvilke verktøy skal du bruke for å tilby den beste kundesporingsprogramvaren?
LiveAgent er en flott løsning for kundekjøp. Takket være den kan du samle informasjon om kundene dine og deres aktiviteter med din butikk og kundeservice. Den lar deg også legge til notater til samtaler og møte kunden. Dette lar deg tilpasse kontakter med spesifikke kunder i fremtiden.
Etter å ha lært om programvare for sporing av innringere, kan det være nyttig å forstå hvordan det fungerer i detalj. Du kan også utforske hvordan programvare oppringersporing kan hjelpe med å ta bedre markedsføringsbeslutninger. Les videre for å oppdage fordelene ved å bruke denne teknologien for din bedrift og hva du bør vurdere når du velger en leverandør.