Hva er regler for praksis?
Gi instruksjoner til medlemmer av bedriften din i henhold til regler for praksis. Det er en skriftlig veiledning som skal bidra til å følge selskapets etiske prinsipper. Regler for praksis styrer hvordan kunderepresentanten din skal jobbe og gi støtte, kommunisere med kunder eller hvordan du får nye kunder.
Regler for praksis bidrar også til å garantere en sikkerhet ved å analysere risikoer, og de spesifiserer betingelser for kvalitetstjenester og produkter for å beskytte og bry seg om kundene.
Frequently Asked Questions
Hva er regler for praksis?
Atferdsreglene er en retningslinje som hjelper bedriftsmedlemmer med å overholde etiske prinsipper. Den definerer hvordan kunderepresentanten skal jobbe, hva standardene er for kommunikasjon og skaffe nye kunder. Den skal også ivareta sikkerheten gjennom risikoanalyse og definere betingelsene for kvaliteten på produkter og tjenester.
Trenger hver avdeling regler for praksis?
Anbefalingen beskriver visse atferd på jobben. Det er ikke lovpålagt, men det er greit å ha en kodeks som skal gjelde for ansatte. Et slikt dokument vil definitivt lette arbeidet til teamet, samt håndheving og gjennomføring av oppgaver.
Hva bør regler for praksis dekke?
Anbefalingen erstatter ikke lover og forskrifter. Den omhandler helse og sikkerhet på arbeidsplassen og er nyttig i en bestemt organisasjon eller avdeling. Den har ikke slik myndighet som loven, men de det gjelder er bundet av den.
Etter å ha lest om "regler for praksis," kan det være nyttig å utforske hvordan andre har forbedret sin kundeservice ved å lese suksesshistorien om AquaSprouts. Oppdag hvilke funksjoner de fant mest nyttige og hvordan samarbeidet med LiveAgent har påvirket deres hverdag.
Du kan også lære om hvordan mobil helpdesk-apper kan forbedre din kundeservice ved å sjekke mobil helpdesk-apper. Denne artikkelen gir en oversikt over apper for både Android og iOS.
Til slutt, hvis du er interessert i å forstå mer om opplæring innen kundeservice, kan du lese om opplæring. Denne artikkelen forklarer hva trening innebærer og hvorfor det er viktig for å forbedre kundeservice.