Hva er en rekvirent?
En rekvirent er et navn gitt til en person som oppretter en kundestøttebillett via en hvilken som helst kanal. Han eller hun er oppført som en selvfølge blant andre kunder av helpdesk.
Alle billettene har i hovedsak data om forespørsler ved siden av navnene deres. Dette gir økt kontekst til personene som driver med de aktuelle billettene. Det betyr at billettbehandlerne er klar over om rekvirenten har opprettet billetter angående identiske problemer tidligere, hvor fornøyd de var med hvordan de ble behandlet, og hvor innflytelsesrike de er sosialt osv.
Frequently Asked Questions
Hvem er rekvirenten?
Søkeren er personen som oppretter en forespørsel til kundestøtten ved å bruke en hvilken som helst kanal som er tilgjengelig for dem.
Hva er adgangene til en rekvirent?
Søkeren er klienten. Den har derfor alle rettigheter som en kunde som kontakter kundeservice kan ha. Avhengig av hvilke kommunikasjonskanaler han bruker, har han slike tillatelser (hvis han kontakter via chat, kan han f.eks. sende en fil).
Hvor kan du finne forespørselsdata i LiveAgent?
Søkerens detaljer finner du i billettpanelet, ved siden av navnet i listen. Data som kan finnes der inkluderer informasjon om klienten tidligere har kontaktet kundeservice eller allerede har rapportert en forespørsel om samme sak, hva servicenivået var og hvor sosialt innflytelsesrik han er.
Etter å ha lest om rekvirent, kan det være nyttig å forstå mer om hva en forespørsel er, spesielt hvordan det knytter seg til kundesupport. Dette kan gi deg en bedre innsikt i hvordan forespørsler håndteres effektivt. I tillegg, hvis du vil holde deg oppdatert med de nyeste endringene etter distribusjonen av LiveAgent, kan du lese om Refresher. Dette vil gi deg et overblikk over forbedringene som kan hjelpe deg å forbedre din kundeservice.
Oppdag alt om callsentre! Lær hva et callsenter er, hvilke funksjoner som er avgjørende, og hvordan callsenter-programvare kan forbedre kundeservice og tilfredshet. Utforsk viktige verktøy som ACD, rapportering, samtaleopptak, og mer. Finn ut hvordan du kan redusere driftskostnader og øke kundetilfredshet. Besøk oss for å optimalisere din kundeserviceopplevelse.