Hva er en revisjonslogg?
Spor kontoen og endringer gjort av brukere og dine kunderepresentanter. Revisjonslogg er et kronologisk sett med poster. Dette dokument beviset på aktiviteter sporer automatisk handlinger som: bruker innlogging, brukere som ser på billetter, tags endret, brukere som har forlatt billetter , billett rangering, billett talemelding, billett overføring og mye mer. I din LiveAgent kan du bruke tilpasset revisjonsloggfilter, som viser bare en bestemt aktivitet eller valgt kunderepresentant.
Lær mer om Revisjonslogg i LiveAgent.

FAQ
Hva er en revisjonslogg?
Revisjonslogg er en oversikt over hendelser og endringer. Vanligvis er dette hendelser knyttet til en sekvens av handlinger eller en spesifikk aktivitet. Dette lar deg spore endringene som er gjort av agenter på en spesifikk billet.
Hvem kan utstede en revisjonslogg?
Revisjonslogger kan utstedes av enhver agent som betjener klienter. Dette lar deg spore spesifikke handlinger eller handlinger utført i relasjon til en kund
Hvordan sjekke revisjonslogger i LiveAgent-dashbordet?
For å sjekke revisjonsloggene i LiveAgent-panelet, klikk “Konfigurasjoner”, gå til “Verktøy”-fanen og velg “Revisjonslogg’.
Etter å ha lest om revisjonslogger, kan du lære mer om hvordan du kan forbedre kundeservicen ved å utforske SLA-loggrapporter. Disse rapportene gir innsikt i hvordan du opprettholder servicenivåavtaler for å sikre kundetilfredshet.
For de som er opptatt av sikkerhet, kan du finne informasjon om passordvalidatorer og hvordan de bidrar til å beskytte din LiveAgent-konto. Her kan du også oppdage hvordan passordrevisjonslogger fungerer for å overvåke og sikre passordbruken din.
IT helpdesk revisjonssjekkliste
Slik sørger du for at IT-helpdesk-revisjonen din er så grundig og omfattende som mulig. Fullfør denne IT helpdesk-revisjonssjekklisten for en feilfri evalueringsprosess.
Oppdag LiveAgent's billettsystem, et kraftig verktøy for kundeservice som effektiviserer henvendelser fra alle kanaler til én universell innboks. Utforsk fleksible abonnementer fra kun $15 per agent, designet for å forbedre respons og effektivitet. Prøv gratis og se hvorfor vi er høyt rangert av G2 Crowd og Capterra. Besøk nå!