Hva er live support?
Live support er en metode for å yte en kundeservice. Den er laget for å gi informasjon, støtte og hjelp. Det lar kunder og besøkende kommunisere med et selskaps kundeserviceteam gjennom live chat.
Kunder kan klikke på live chat-knappen plassert på selskapets nettside, og de kan starte kommunikasjon. Live support krever alltid spesiell programvare eller applikasjoner. Bortsett fra et live chat-vindu, tilbyr disse applikasjonene også en usynlig trafikkanalyse, sikre administrasjonskontroller og mye mer.
Frequently Asked Questions
Hva er definisjonen på live support?
Live support er en teknologi som lar bedrifter samhandle med brukere som besøker en organisasjons multimedieressurser. Oftest er det en live chat som er tilgjengelig på selskapets nettsider. I de fleste tilfeller er det svært fordelaktig at en chat vises på de fleste sidene på et nettsted.
Trenger din bedrift live support?
Hvis du vil at bedriften din skal stole på markedet og også se økninger i fortjeneste, er live support nødvendig. Dagens forbrukere krever nesten umiddelbar støtte fra bedrifter. Live support er av stor betydning for å øke konverteringer. Den lar deg redusere antall kanselleringer og forlatte handlekurver.
Aktiverer LiveAgent live support?
LiveAgent muliggjør live support. Først av alt er det mulig gjennom live chat, som muliggjør sanntidskommunikasjon. Det gir mulighet for riktig konfigurasjon og muligheten til å tilpasse chatten til visningen. I tillegg kan klienten overføre filer, slik at han bedre kan visualisere problemet sitt.
Etter å ha lært om sanntidsstøtte, kan du utforske hvordan sosial støtte påvirker kundetilfredshet. Denne artikkelen gir innsikt i hvordan du kan bruke sosial støtte for å forbedre kundeservice. Hvis du er nysgjerrig på hvordan EON forbedret sin kundeservice ved å bytte fra Avaya til LiveAgent, kan du lese om deres vellykkede historie. Deres erfaring kan gi deg nyttige tips for å håndtere e-post kaos.
For å forstå hvordan en helpdesk-støtte kan effektivisere kundeservice, sjekk ut vår artikkel om helpdesk-støtte. Du vil lære hvordan en god helpdesk kan gjøre en forskjell. Er du interessert i teknisk support? Se hvordan du kan tilby den beste online tekniske støtten. Denne artikkelen dekker de viktigste ferdighetene og verktøyene som trengs for å gi utmerket teknisk støtte. Til slutt, lær om fordelene med mobil helpdesk-apper, som gir fleksibilitet og effektivitet til kundeservice på farten.