Hva er scenarioautomatisering?
En scenarioautomatisering er en prosess som er strengt knyttet til å utføre regler basert på visse betingelser. Ved å utløse en regel kan du automatisere visse scenarier, f.eks. når en billett som inneholder et nøkkelord “faktura” kommer inn, basert på et regelscenario, kan du automatisk merke den med en “Invoice”-tag og overføre den til faktureringsavdelingen. (Det er hundretusenvis av mulige variasjoner.)
Frequently Asked Questions
Hva er scenarioautomatisering?
Scenarioautomatisering lar deg utføre flere billettoppdateringer med ett klikk. Støtter aktiviteter knyttet til håndtering av tilbakevendende scenarier.
Hvordan kan du bruke scenarioautomatisering?
Scenarioautomatisering gjør det enklere å utføre repeterende oppgaver. Det automatiserer arbeidet til agenter betydelig. Agenten kan velge alle billetter som kan tilordnes et spesifikt scenario og utføre dem med massehandlinger.
Er scenarioautomatiseringsfunksjonen tilgjengelig i LiveAgent?
Scenarioautomatiseringsfunksjonen er tilgjengelig i LiveAgent og lar deg automatisere arbeidet til kundeserviceteamet betydelig.
Hvis du ønsker å fordype deg i hvordan automatisering kan forvandle din kundeservice, bør du lese mer om e-postautomatisering. Denne artikkelen forklarer fordelene ved å automatisere e-postmarkedsføring og hvordan du kan komme i gang med det. For å lære hvordan du kan gjøre kundeservice mer engasjerende og produktivt, sjekk ut gamification i kundeservice. Her kan du oppdage hvordan gamification kan forbedre produktiviteten og moralen blant dine kundeserviceagenter. Til slutt, les suksesshistorien om Aquasprouts for å se hvordan LiveAgent har hjulpet dem med å forbedre deres kundeservice. Lær om hvilke funksjoner de satte mest pris på og hvorfor de valgte å bruke LiveAgent.
Oppdag fordelene med automatisert kundeservice med LiveAgent! Forbedre responstider, kundetilfredshet og øk omsetningen ved å automatisere repeterende oppgaver. Lær effektive teknikker og utforsk verktøy som hermetiserte meldinger, e-postmaler og organisering av kundekøer. Besøk siden for å maksimere din kundeserviceeffektivitet.