Hva er SLA-brudd?
Noen virksomheter foretrekker eller er forpliktet til å ha en viss servicenivåavtale på plass. SLA setter en bestemt tidsramme der billetter må besvares eller chatter og samtaler må tas opp. Hvis de ikke blir besvart eller hentet innen den angitte tidsrammen, oppstår SLA-brudd.
Normalt, hvis det oppstår for mange SLA-brudd, bør et selskap revurdere sine SLA-oppsett og preferanser, eller bør styrke arbeidsstyrken med flere agenter eller med bedre helpdesk-verktøy.
Frequently Asked Questions
Hva er SLA-brudd?
SLA angir tidsrammen som billetter, chatter og samtaler må mottas innenfor. Hvis klientene ikke mottar svar eller anropet ikke besvares innen den angitte tiden, oppstår et SLA-brudd.
Hvordan unngå brudd på SLA?
For å unngå brudd på SLA, bør selskapet først og fremst være ærlig med sin klient og ikke skjule dårlige nyheter. I tillegg bør den interne konfigurasjonen av systemet kontrolleres for påminnelser og eskaleringsprosedyrer. Det er også verdt å gjennomgå hvordan prosessene fungerer.
Kan du overvåke SLA-brudd i LiveAgent?
I LiveAgent kan du overvåke SLA-brudd. Administratorer har tilgang til dette, slik at de kan sikre at agenter løser saker i tide.
Etter å ha lært om SLA-brudd, kan det være nyttig å forstå hvordan SLA-samsvarsrapporter fungerer. Disse rapportene hjelper deg med å holde oversikt over SLA-nivåene og sikre at alle kravene er oppfylt. Du kan også utforske hvordan SLA-regler kan settes opp og administreres for å forbedre kundeservicen din. En grundig gjennomgang av betingelser og handlinger i SLA-regler kan gi nyttige innsikter for effektiv tjenesteadministrasjon.
Oppdag hvordan A-Lov-algoritmen forbedrer lydsignalbehandling i telekommunikasjon ved å optimalisere dynamisk område og gi bedre signal-til-forvrengningsforhold. Lær mer om denne komprimeringsteknikken som brukes i Europa, og hvordan LiveAgent kan forbedre din kundeservice med sine avanserte funksjoner. Start en gratis prøveperiode nå!