Hva er en støtteadresse?
En støtteadresse er en e-postadresse som kundene dine kan bruke til å kontakte deg i tilfelle de trenger hjelp. Det er adressen hvor de fleste kundeservicerepresentanter håndterer kundeforespørsler.
Vanligvis består en støtteadresse av nøkkelord som info, hjelp, støtte, velkommen, hei eller andre. Følgende er “@” og domenenavnet ditt. Her er et par eksempler på støtteadresser:
- support@liveagent.com
- help@liveagent.com
- info@liveagent.com
Hvis du bruker billettprogramvare, kan du opprette billetter fra forespørsler og e-postmeldinger sendt til denne adressen. Med funksjoner som den universelle innboksen lagres alle dine utgående og innkommende e-poster på ett praktisk sted, slik at agentene dine ikke trenger å sjekke flere kommunikasjonskanaler.
Hvorfor er det viktig å ha en støtteadresse?
Når du driver en kundesentrert virksomhet, er det avgjørende å tilby kundene en måte å nå deg på. Supportadressen lar dem kontakte deg, sende inn tjenesteforespørsler, gjøre deg oppmerksom på problemer og stille spørsmål. Supportadressen din fungerer ofte som en distribusjonsgruppe-e-postadresse, siden den skal være tilgjengelig for alle støtteagentene dine.
Hvor finner jeg en e-postadresse for støtte?
Vanligvis kan du finne et selskaps støtteadresse på nettstedet deres på Kontakt oss-siden. Men hvis du vil ha andre måter å nå en bedrift på, tilbyr de fleste selskaper flere kanaler som live chat, telefonstøtte, sosiale medier, videosamtaler og mer.
Er det mulig å endre e-poststøtteadressen i LiveAgent?
Ja, i LiveAgent kan du endre jokertegn-e-postadressen din, legge til egendefinerte e-postadresser og til og med bruke en ekstern e-postadresse for støtteforespørsler.
Det er imidlertid ingen måte å endre innebygde e-postadresser på. Det er en fast struktur for dem: support@mail.DOMAIN.ladesk.com.
LiveAgent makes it easy to talk to your customers
Build strong relationships, increase sales, and provide stellar customer service with LiveAgent. Our wide range of features is yours to try by signing up for a 14-day free trial!
Frequently Asked Questions
Hva er en støtteadresse?
Støtteadressen er e-postadressen som brukes til å sende inn kundeforespørsler. Kunder kan henvende seg til disse adressene hvis de trenger hjelp. Billettprogramvare kan konvertere e-poster sendt til denne adressen til billetter.
Hvordan opprette en støtteadresse?
For å opprette støtteadresser i LiveAgent, gå til "Konfigurasjon"-delen i panelet, velg e-post, og klikk deretter på e-postkontoer. Når kontoer er konfigurert og tilkoblet, kan du bruke LiveAgent til å sende svar-e-poster på forespørsler med disse adressene.
Kan du bruke støtteadressen din i LiveAgent?
Ja, du kan bruke LiveAgent-støtteadressen din. For å sette opp, gå til agentens panel og finn Konfigurasjon-fanen. Derfra velger du e-post og går til delen for e-postkontoer.
Etter å ha lest om støtteadresser, kan du utforske mer om kun e-poststøtte. Denne artikkelen forklarer hva kun e-poststøtte innebærer og hvorfor det kan være viktig for din kundeservice.
For å gjøre pålogging enklere og mer effektiv, kan du også se nærmere på enkel pålogging. Her får du en forståelse av hva enkel pålogging er og hvordan det kan forbedre opplevelsen for både kunder og ansatte.