Hva er en støtteforespørsel?
En støtteforespørsel er et spørsmål fra en kunde eller en besøkende på nettstedet ditt som stiller et spørsmål som er relevant for din bedrift, produkt eller tjeneste. Støtteforespørsel består vanligvis av et emne og en kropp, noen ganger kan ytterligere kategorisering være tilstede.
En støtteforespørsel kan sendes direkte som en e-post sendt til support-e-postadressen din (f.eks. support@liveagent.com), eller via en kontaktskjema-widget som er innebygd på nettstedet ditt. En Facebook-melding eller en samtale kan også betraktes som en støtteforespørsel, men teknisk sett er begrepet støtteforespørsel for det meste forbundet med spørsmål sendt elektronisk.
Frequently Asked Questions
Hva menes med en støtteforespørsel?
En støtteforespørsel er en henvendelse fra en kunde eller besøkende til bedriftens nettsted med et spørsmål om bedriften, tjenesten eller produktet. Du kan sende dem gjennom tilgjengelige kommunikasjonskanaler.
Hvem er ansvarlig for å håndtere støtteforespørsler?
Agentene som er ansvarlige for kundeservice er ansvarlige for å håndtere støtteforespørsler. Deres oppgave er å hjelpe til med å løse problemet og gi spesifikk støtte til personen som sender inn rapporten.
Hvor i LiveAgent kan du få tilgang til alle støtteforespørsler?
I LiveAgent finner du tilgang til alle støtteforespørsler i kategorien Billetter. Noen agenter kan ha begrenset tilgang og ser bare billettene de er tildelt, og administratoren og eieren kan se alle billettene.
Etter å ha lært om støtteforespørsler, kan du også være interessert i å utforske hva kundeservice er, og hvorfor det er så viktig for virksomheter. Denne artikkelen gir deg også nyttige tips om hvordan du kan forbedre kundeservicen din.
Hvis du ønsker å vite mer om mobil helpdesk-apper, kan du sjekke ut deres oversikt over Android og iOS helpdesk-løsninger. Disse verktøyene kan være spesielt nyttige for å forbedre din kundeservice på farten.
For en dypere forståelse av helpdesk-støtte, kan du se hva helpdesk-støtte innebærer og hvordan det kan hjelpe din bedrift med å håndtere kundespørsmål effektivt.
Til slutt, hvis du lurer på hva en helpdesk-portal er, kan du finne ut mer om hvordan denne plattformen kan forenkle kommunikasjonen mellom kunder og supportteam. Dette kan være en verdifull ressurs for å forbedre kundetilfredsheten.