Hva er en støttekanal?
E-post, Live Chat, Telefon, Facebook og Twitter er alle støttekanaler. Støttekanaler er i utgangspunktet et medium der kommunikasjonen mellom deg og kundene dine gjøres.
Noen helpdesk-programvare tilbyr kun e-post som støttekanal, andre fokuserer hovedsakelig på live chat. LiveAgent er en flerkanals helpdesk slik at den integrerer alle ovennevnte støttekanaler i 1 app.
Frequently Asked Questions
Hvordan definerer du en støttekanal?
En støttekanal er et medium der en kunde kan kontakte et selskap eller en merkevare. Kundeservice kan utføres ikke bare gjennom én kanal, men også i flere kanaler.
Hva er de mest populære støttekanalene?
De mest populære støttekanalene er e-post, sosiale medier, live chat, støtte-widget på stedet, fora eller nyhetsgrupper, telefonsamtaler og selvbetjente kunnskapsbaser.
Hvilke støttekanaler kan du utnytte i LiveAgent?
I LiveAgent kan du bruke alle støttekanalene du trenger: e-post, live chat, telefon, Facebook, Twitter og en selvbetjent kunnskapsbase.
Når du har lært om støttekanaler, kan du lese mer om hva multikanal støtte innebærer for å se hvordan du kan tilby kundene flere måter å nå deg på. Dette vil gi deg innsikt i å håndtere kommunikasjon gjennom flere plattformer for å forbedre din kundeservice.
Interessert i hvordan chatstøtte kan være en fordel for din virksomhet? Finn ut mer om chatstøtte og hvordan det kan hjelpe deg med å gi rask og effektiv kundeservice.
For en oversikt over programvare som kan forbedre kundekommunikasjonen din, kan du lese om programvare for kundekommunikasjon. Dette vil hjelpe deg med å forstå hvordan du kan holde oversikt over alle kundeinteraksjoner fra ett dashbord.
Hvis du jobber i utdanning eller i en ikke-statlig organisasjon, kan live-chat være en nyttig funksjon. Les om fordelene med live-chat for utdanning og ikke-statlige organisasjoner for å se hvordan det kan gjøre kundestøtten din mer effektiv.
Til slutt, for å lære om hvordan du kan bruke mobilteknologi i kundestøtte, kan du utforske hva mobil helpdesk-apper kan tilby deg. Dette gir deg muligheten til å være tilgjengelig for kundene dine, uansett hvor du er.
Oppdag hvordan LiveAgent forbedrer din online tekniske støtte med flerspråklige agenter, e-post, telefonsamtaler og live chat. Effektiviser kundekommunikasjonen med avansert programvare for å håndtere tekniske problemer raskt og effektivt. Utforsk de beste løsningene for å heve kundeservicen din. Finn ut mer nå!