Hva er en suspendert billett?
LiveAgent kan oppdage e-post som ser ut som søppelpost. I noen helpdesk-systemer kalles slike billetter suspenderte billetter. I LiveAgent kalles de bare SPAM. Når en billett er merket som SPAM, er den ikke inkludert i “å løse”-køen, men den er satt til side. Hvis du bestemmer deg for at en bestemt billett ikke er SPAM, kan du fjerne merket for den og legge den til i den vanlige køen.
LiveAgent SPAM-filtre kan settes automatisk eller manuelt, basert på dine foretrukne forhold som nøkkelord i emne eller brødtekst i en e-post.
Frequently Asked Questions
Hva er definisjonen på en suspendert billett?
En suspendert billett betyr at billetten settes på vent for videre analyse. Oftest dreier det seg om meldinger som ser ut som SPAM. De plasseres ikke i neste «som skal løses», men legges bort som SPAM.
Hvordan kan billetten suspenderes?
Billetter kan evalueres som SPAM og suspenderes automatisk eller manuelt, avhengig av dine foretrukne forhold, for eksempel nøkkelord i emnet eller brødteksten i e-posten.
Er det mulig å suspendere en billett i LiveAgent-systemet?
Hos LiveAgent er suspenderte billetter ganske enkelt SPAM. Hvis du bestemmer deg for at en gitt billett ikke er SPAM, kan du fjerne merket for den og legge den til i den vanlige køen. Spamfiltre kan settes automatisk eller manuelt basert på dine foretrukne forhold (som nøkkelord i emnelinjen, e-posttekst).
Etter å ha lært om hva en suspendert billett er, kan du være interessert i å forstå hvordan du kan håndtere uønskede e-poster i kundesupport. Les mer om SPAM filtere for å se hvordan de kan beskytte innboksen din mot spam. Du vil også få innsikt i ulike typer spamfiltreringsløsninger som kan forbedre effektiviteten til kundeservice.