Hva er en billettprioritet?
Hver billett tildeles en prioritet basert på SLA-nivået. Hvis du ikke har satt opp SLA-nivåer, tildeler LiveAgent prioritet automatisk etter “førstemann til mølla”. Prioriteter brukes til å generere visninger og rapporter og brukes også som betingelser og handlinger i automatiseringer og triggere og som handlinger i regler.
Frequently Asked Questions
Hva er en billettprioritet?
Prioriteten til billetten angir rekkefølgen vi skal behandle billettene i. Skal en gitt billett behandles så fort som mulig, eller kan det vente. De vanligste prioritetene heter: Haster, Høy, Middels eller Lav, avhengig av innholdet, forespørselens art eller eiendom, avhengig av selskapet.
Hva brukes billettprioriteten til?
Billettprioritet brukes til å bestemme rekkefølgen på arbeidet, generere visninger og rapporter, men også som betingelser og handlinger i automatiseringer og triggere, og som handlinger i regler.
Hva er fordelene med å bruke billettprioritet?
Det letter definitivt arbeidet og gjør billettene gjennomsiktige og rekkefølgen på håndteringen er tydelig.
Etter å ha forstått hvordan billettprioritet fungerer, kan det være lurt å lære om billettlivssyklus. Dette vil gi deg en bedre forståelse av hvordan billettene dine håndteres fra start til slutt. For inspirasjon, les om suksesshistorien til Aquasprouts, og se hvordan de har forbedret kundeservicen sin med LiveAgent. Dette kan gi deg nyttige tips for å forbedre din egen kundeservice.
Oppdag LiveAgent's billettsystem, et kraftig verktøy for kundeservice som effektiviserer henvendelser fra alle kanaler til én universell innboks. Utforsk fleksible abonnementer fra kun $15 per agent, designet for å forbedre respons og effektivitet. Prøv gratis og se hvorfor vi er høyt rangert av G2 Crowd og Capterra. Besøk nå!