Hva er en Facebook widget?
En tilbakemeldingswidget er et verktøy som brukes på en hvilken som helst nettside eller applikasjon der du gir tilbakemelding om opplevelsen du hadde. Det kan ha vilken som helst form som for eksempel en spørreundersøkelse eller bare et skjema.
Det er også nyttig for kundene, fordi oftest når du bruker en ny applikasjon/nettside, har du problemer med å finne ut hva du skal gjøre. I disse tilfellene er en tilbakemeldingswidget den enkleste måten for kundene å frigjøre seg fra eventuelle problemer de støter på. Det er også bra for selskapet å vite hvordan de kan forbedre nettstedet sitt for kundene sine.
Frequently Asked Questions
Hva er definisjonen på tilbakemeldingswidget?
Tilbakemeldingsmodulen er en flott kilde til tilbakemeldinger fra kunder om kjøpsfremgang og kundeservice. Det kan ha mange former. Det kan være en liten kundetilfredshetsundersøkelse som er innebygd i applikasjonen eller nettstedet ditt, eller det kan være en widget på en skala fra 1 til 5 som lar deg vurdere den generelle tilfredsheten med produktene og tjenestene dine.
Hva er rollen til en tilbakemeldingswidget?
Hovedrollen til tilbakemeldingsmodulen er å enkelt samle inn tilbakemeldinger. Med den kan du be kundene dine om mer informasjon med en lav inngangsterskel. På toppen av det kan du samle tilbakemeldinger raskt, og enkelt gjøre valg av tilbakemeldinger. I tillegg viser du kunden at du bryr deg om dem, og det forbedrer den generelle salgsprosessen og automatiserer kundeserviceaktiviteter.
Kan du angi en tilbakemeldingswidget i LiveAgent?
I LiveAgent kan du angi tilbakemeldingsmodulen. Dette gjør det lettere å få tilbakemeldinger fra kunder. Du kan plassere den hvor som helst på nettstedet ditt. Dette er en fin måte å raskt frigjøre deg fra problemer på klientsiden. Takket være dette får bedriften et raskt signal om feil eller problemer.
Når du har lært om tilbakemeldingsmodulen, kan du lese mer om hvordan kundetilbakemelding kan forbedre kundeopplevelsen. Dette gir deg nyttige tips og triks for å samle inn og bruke tilbakemeldinger effektivt.
Hvis du er interessert i hvordan rapporter kan hjelpe deg med å analysere data bedre, kan du sjekke ut mer om rapporter. Dette vil gi deg en klar forståelse av hvordan du kan bruke rapporter til å forbedre kundeservice.
Til slutt, hvis du ønsker å lære mer om subdomener og deres betydning, kan du lese om subdomain. Dette vil hjelpe deg med å forstå hvordan subdomener fungerer og deres rolle i kundesupport.