Hva er en tildelt kundehenvendelse?
En kundehenvendelse er en kommunikasjon mellom en servicerepresentant og kunden. Kundehenvendelser opprettes uten eierskap. Det er nødvendig å tildele henvendelser til den riktige servicerepresentanten eller avdeling og manuelt endre eierskap. Vit hvem som er ansvarlig for å løse problemer eller spørsmål og unngå problemer.
I LiveAgent kan du sette opp automatisk tildeling av kundehenvendelser til en servicerepresentant etter at de har besvart. Skreddersy dine egne kriterier, regler og vilkår i konfigurasjoner og kjør det automatisk.
FAQ
Hva menes med en tildelt kundehenvendelse?
Kundehenvendelser er hovedverktøyet for kommunikasjon mellom en servicerepresentant og kunder. Å tildele en kundehenvendelse betyr at den riktige servicerepresentanten eller avdelingen får den tildelt slik at de kan utføre jobben.
Hvordan tildeler man kundehenvendelser i LiveAgent?
I LiveAgent kan du tildele kundehenvendelser til den riktige servicerepresentanten. Det kan også gå automatisk etter at servicerepresentanten besvarer henvendelsen. Eieren av henvendelser kan også endres.
Er tildeling av kundehenvendelser automatisk?
LiveAgent har muligheten til å tildele kundehenvendelser automatisk. Dette skjer når en servicerepresentant har besvart en henvendelse. Du kan også skreddersy dine egne kriterier, regler og vilkår i konfigurasjonen.
Etter å ha lært om hvordan man kan tildel kundehenvendelse, kan du også utforske hva en tildelt kundehenvendelse faktisk innebærer. Dette kan hjelpe deg med å forstå hvorfor det er viktig for effektiv kundeservice.
Hvis du er nysgjerrig på hvordan man effektivt kan håndtere kundehenvendelser i LiveAgent, kan du lese om hvordan tildeler man kundehenvendelser i LiveAgent. Dette gir deg innsikt i de praktiske stegene som er involvert.
Ønsker du å forbedre kundeservicen din ytterligere, kan du utforske hvordan du kan forbedre kundeservicen. Dette kan gi deg nyttige tips og strategier for å øke tilfredsheten blant kundene dine.