Hva er en stemme?
Kommunikasjon gjennom en stemme kan i noen tilfeller være lettere en via live-chat eller e-post. Samtaler er spesielt populær når det komme til ikke-tekniske spørsmål som for eksempel før-salg eller faktura spørsmål som lett kan løses via en telefon.
Stemme kommunikasjon i LiveAgent kan bli brukt som:
- Telefon til telefon ( Kunde ringer fra deres telefon og en Agent tar den med en programvare telefon på deres side)
- Telefon til PC ( Kunder ringer fra deres telefon og en Agent tar den ved hjelp av deres LiveAgent Agent Panel)
- Telefon til smartenhet (Virker på samme måte som Telefon til PC, men en smarttelefon blir brukt i stede for en datamaskin. En kunde ringer fra deres telefon og en agent på andre siden tar den ved hjelp av LiveAgent telefonappen som er på deres mobil enhet. Appen bruker mobildata for å kjøres.)
- PC til PC ( funker ved å sette en samtale widget på din webside, du kan gi kunder muligheten til å ringe direkte fra deres pult ved hjelp av deres datamaskin. akkurat som på Skype.)
FAQ
Hvordan type stemme kommunikasjon støtter LiveAgent ?
LiveAgent støtter følgene type stemme kommunikasjon: Telefon til telefon, dvs. klienten ringer fra deres telefon og en agent tar den ved hjelp av LiveAgent panelet; En telefon samtale fra en samartenhet, dvs. Klienten ringer fra deres telefon og en agent tar den ved hjelp av LiveAgent telefon applikasjonen; datamaskin til datamaskin, er likt som Skype, takket være widgeten som er tilgjengelig på websiden.
Hvordan funker stemme kommunikasjonen i LiveAgent?
Med LiveAgent, kan du gjennomføre hvilken som helst type stemme kommunikasjon på en plass. Dette strømlinjer agentenes arbeid og lar deg observere flere kanaler samtidig”.
Hva er fordelene med stemme kommunikasjon?
Fordelene med stemme kommunikasjon er at det er mer naturlig en skrivende kommunikasjon. Den menneskelige stemmen brukes, så vi kan høre følelsene, å det er lettere og forklare visse ting som kan være vanskelig og forklare. I noen situasjoner er det også mulig at en person trenger og bli kontaktet fort, men som ikke kan skrive
Hvis du vil lære mer om hvordan stemmebrukergrensesnitt kan forbedre kundeservice, bør du lese om stemmebrukergrensesnitt. Denne artikkelen forklarer hva et stemmebrukergrensesnitt er, og gir eksempler på hvordan det kan brukes i ulike miljøer.