Hva er Web helpdesk?
Web help desk, forkortet til WHD, er en teknologi for billetthåndtering på help desk. Med billetter blir kundebehandlingen enklere for brukerne. All kommunikasjon lagres i billettene som administreres. Man får også maskinvare- og programvareadministrasjon, kunnskapsadministrasjon, automatiserte tilbakemeldingsanmeldelser for brukere og mye mer. Konfigurasjonen er tilgjengelig for brukere direkte fra nettleseren, og brukerne trenger bare en nettleser for å bruke web-helpdesk.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Hva er forskjellen mellom web helpdesk og en frittstående helpdesk applikasjon?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Web-helpdesk er brukerorientert, mens servicedesk er forretningsorientert. I tillegg fokuserer helpdesk på: point løsninger, som er mer reaktive og ment for sluttbrukere. På den andre siden tilbyr servicedesk proaktive tjenester, service desktop er integrert og er også ment for teknikere.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hva er fordelen med å bruke online helpdesk?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Online kundeservice gir flere muligheter for å komme i kontakt med kunden. Online helpdesk hjelper oss med å bygge bro over gapet mellom klienten og deres problem. All hjelpen finnes på ett sted, og kundeserviceavdelingen kan automatisere denne prosessen. Online web helpdesk støtter også team performance. Man kan enkelt kontakte et annet medlem av teamet, ta notater og samle inn informasjon om klientene. En av de viktigste fordelene er tilgjengelighet. Kunden har ikke alltid mulighet til å ringe, og derfor gjør kundekontakt på nett det lettere for dem.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hvordan får jeg tilgang til web helpdesk programvaren?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Hvis du vil få tilgang til web-helpdesk, kan du koble den til panelet ditt. Konfigurasjon er tilgjengelig for brukere på nettlesernivå, så du trenger kun internettilgang.” } }] }FAQ
Hva er forskjellen mellom web helpdesk og en frittstående helpdesk-applikasjon?
Web helpdesk er brukerorientert, mens servicedesk er forretningsorientert. I tillegg fokuserer helpdesk på: point løsninger, som er mer reaktive og ment for sluttbrukere. På den andre siden tilbyr servicedesk proaktive tjenester, service desktop er integrert og er også ment for teknikere.
Hva er fordelen med å bruke online helpdesk?
Online kundeservice betyr flere metoder for kundekontakt. Online helpdesk hjelper oss med å bygge bro over gapet mellom klienten og hans problem. All hjelpen finnes på ett sted, og kundeserviceavdelingen kan automatisere denne prosessen. Online web helpdesk støtter også team performance. Man kan enkelt kontakte et annet medlem av teamet, ta notater og samle inn informasjon om klientene. En av de viktigste fordelene er tilgjengelighet. Kunden har ikke alltid mulighet til å ringe, og derfor gjør kundekontakt på nett det lettere for dem.
Hvordan får jeg tilgang til web help desk programvaren?
Hvis du vil få tilgang til web-helpdesk, kan du koble den til panelet ditt. Konfigurasjon er tilgjengelig for brukere på nettlesernivå, så du trenger kun internettilgang.”
Etter å ha lest om web helpdesk, kan det være nyttig å utforske mer om helpdesk-programvare på stedet. Denne artikkelen gir innsikt i hva helpdesk-programvare på stedet innebærer og svarer på vanlige spørsmål som kan forbedre din forståelse av kundeserviceprogramvare.
Hvis du er på utkikk etter et alternativ til din nåværende helpdesk-løsning, bør du sjekke ut Freshdesk alternativ - LiveAgent. Her kan du oppdage hvorfor LiveAgent kan være det beste valget for å øke responstiden din med den raskeste live chatten.
For de som er interessert i mer fleksible løsninger, kan åpen kildekode helpdesk være verdt å lese. Denne siden forklarer hva en åpen kildekode helpdesk er og hvordan den kan hjelpe med å tilpasse kundestøtten din i større grad.