Fornøyede kunder er mer lojale, mer sannsynlig til å kjøpe igjen, mer villig til å anbefale ditt merke, mer lønnsom for din bedrift– og har lavere oppbevaringskostnad. Å måle kundetilfredshet har blitt obligatorisk mange bedrifter nå til dags, siden det gir deg verdifull informasjon om din service utførelse.
Når LiveAgents rapporterings evner integrerer med en av de ledende kundetilfredshets programvare løsningene, kan du ta din kundeservice tilfredshet til et nytt nivå. Få enkelt tilbakemelding fra kundene på din LiveAgent samtaler, spor kvaliteten til din kundestøtte og få en dypere forståelse av dine kunder for å konstant forbedre dine tjenester.
GLade kunder lager positiv jungeltelegraf helt gratis! Etter en positiv erfaring med en bedrift, vil 69% av kundene anbefale selskapet til andre og 50% vil bruke bedriften oftere.(NewVoiceMedia) |
Kundetilfredshet bygger tillit til ditt merke. En 10% økning i et selskaps kundetilfredshet skår fører til en 12% økning i tillit hos kunder. (Institute of Customer Service)
Kunde anskaffelse koster mer en oppbevaring. Å skaffe en ny kunde er fra 5x til 25x ganger dyrere enn å beholde en eksisterende kunde. (Harvard Business Review)
Programvare for kundetilfredshet er et verktøy som gjør det mulig for bedrifter å enkelt samle inn, organisere og administrere tilbakemeldinger fra kunder, måle kundetilfredshet og identifisere ulykkelige kunder. Disse applikasjonene kan inkludere analyse, spørreundersøkelse, tilbakemelding, klagesporing, samtalerapporteringsfunksjoner og andre funksjoner. Bortsett fra å gi deg handlingsfull innsikt i hvor fornøyde kundene dine er med virksomheten din eller med kundeserviceopplevelsen du gir, kan programvaren for kundetilfredshet også hjelpe deg med å evaluere støttemedarbeiderne dine basert på tilbakemeldingen de får.
Høy kundetilfredshet driver mer profitt. Fornøyde kunder som opplever en positiv erfaring med en bedrift bruker 140% mer en de som hadde en dårlig opplevelse. (Harvard Business Review)
Fornøyde kunder har en høyere livstid verdi. En kundeopplevelse reklamerer har en livstid verdi for en bedrift som er 600 til 1,400% mer enn en motstander. (Bain & Company)
I dagens hyper-konkurransedyktige marked garanterer det ikke suksess å lage et flott produkt med mindre du sikkerhetskopierer det med utmerket service. Kvaliteten på kundeservicen virksomheten din gir direkte innvirkning på den totale kundetilfredsheten med merkevaren din. Hvis du ikke måler kundetjenestetilfredshet, vil du aldri vite hvor fornøyde (eller ulykkelige) kundene dine er med kvaliteten på serviceopplevelsen organisasjonen leverer.
LiveAgents kundeserviceplattform er en kompleks flerkanalsløsning. Funksjonene som gjør det mulig å måle kundetjenestetilfredshet er bare en liten del av det programvaren er i stand til å gjøre. Den er fullpakket med over 179 funksjoner som kan hjelpe deg med å effektivisere kundekommunikasjonen, forbedre kundestøtten og forbedre kundetjenestetilfredshet.
Eliminer behovet for å måtte bytte mellom forskjellige verktøy. LiveAgent kombinerer:
Dagens forbrukere pleier å bruke flere kommunikasjonskanaler for å få kontakt med merkevarer og forvente en sømløs opplevelse på tvers av dem alle. Med LiveAgents programvare kan du enkelt administrere alle kundeinteraksjoner fra ett sted og gi en jevn omnikanal tjenesteopplevelse uavhengig av kanalene kundene bruker.
Et bredt spekter av funksjoner (inkludert automatisk billettrute, SLA-administrasjon, hermetiske svar, teamsamarbeidsfunksjoner samt øyeblikkelig tilgang til omfattende kundeinformasjon og tidligere interaksjoner) gjør at teamet ditt kan tilby en rask, svært effektiv og personlig støtte – alt bidrar til økt kundetilfredshet.
Mål den totale ytelsen til kundeservice og identifiser forbedringsområder. LiveAgent tilbyr robuste analyse- og rapporteringsfunksjoner som lar deg spore mange tjenestemålinger og KPIer, generere ulike rapporter som kanalbruk, agentytelse og tilgjengelighet, SLA-overholdelse, tidssporingsrapporter og mer.
LiveAgent har tilliten til over 21,000 bedrifter rundt om i verden, over mange forskjellige industrier.
Programvaren er fleksibel, enkelt skaller bar og kan bli tilpasset basert på dine behov.
Ingen kontrakter, ingen gjemte avgifter. bare 4 forskjellige planer med rimelige priser å velge mellom – inkludert en som er gratis.
Oppdag hvordan selvbetjeningsprogramvare kan forbedre kundetilfredshet, redusere kostnader og øke effektiviteten i 2024. Utforsk de beste alternativene og funksjonene som tilbys av LiveAgent for å la kundene dine løse problemer selv, når som helst. Les mer om trender, implementering og ledende leverandører i bransjen.
En dedikert hub med kundeportal programvare
Kundeportalprogramvare vil øke kundelojalitet og salg. Prøv LiveAgent sin 14-dagers gratis prøveversjon og gjør kundeservicen din fantastisk.
Gå hånd i hånd med kundene dine
Oppdag LiveAgent, den ultimate programvaren for kundeinteraksjon som samler alle kommunikasjonskanaler i ett grensesnitt. Gi kundene dine utmerket service med verdens raskeste live chat-widget, integrer sosiale medier, og dra nytte av omfattende CRM-funksjoner. Prøv gratis uten kredittkort, og opplev sømløs kontakt med kundene dine. Besøk vår side for å starte din gratis prøveperiode i dag!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team