Hei, jeg heter John. Hvordan kan jeg hjelpe deg?
Jeg vil gjerne se bestillingsstatusen min.
Ikke noe problem, vennligst gi meg din ordre-ID.
Min ordre-ID er GQ34566
Chat programvare
Chat-funksjoner
LiveAgent tilbyr et topp moderne chat-verktøy. Den kommer med premium funksjoner for å hjelpe kundestøtte-teamene med å gi en flott chat-opplevelse. Nøkkelfunksjoner inkluderer smart chat-ruting, proaktive chat-invitasjoner, sporing av besøkende og mer.LiveAgent sin flerspråklige chat-widget er en av de raskeste på markedet.
Støtteprogramvare for chat fordeler
Forbedre netttsiden din og start samtaler med besøkende takket være en moderne meldingsprogramvare. Øk kundelojaliteten med rask respons på chat-forespørsler takket være et kraftig verktøy. Ta en titt på hva dine kunder og kundeservice-team får med LiveAgent.
Avgrens kundereisen med:
LiveAgent er mye mer enn en enkel live chat-leverandør. Oppdag vår kundeservice plattform som kan håndtere alle viktige kommunikasjonskanaler. Lær mer om viktige funksjoner og se hvordan de fungerer.
Automatiske meldinger
Fang oppmerksomhet med proaktive meldinger som inviterer nettlesere til å chatte med en kundeservice agent. Tilpass meldingene og lag en personlig opplevelse som er ideell for formålet med nettstedet ditt. Proaktive chat invitasjoner er en kraftig funksjon som kan gjøre om besøkende på nettsiden din til betalende kunder.
Besøkssporing
Hold oversikt over besøkende på nettsiden din for å se hvordan de bruker tiden sin. Chat oversikt kan vise deg et antall besøkende på nettsiden, aktive agenter og hver pågående chat. Bruk nettsteds-overvåking for å fastslå favoritt-URLer. Send en chatmelding til potensielle kunder hvis du vil hjelpe dem på reisen.
Forhåndsleste meldinger
Gjør svarene dine klare før kunden sender deg en melding. Sanntids skrivings visning kan vise hva kundene dine skriver før de trykker på send-knappen. Bruk denne kraftige funksjonen til å forberede svarene dine raskere, eller for å gjøre en rask research om emner og kunder. Gi kundestøtte med uovertruffen hastighet.
Språkalternativer
LiveAgent kan snakke ditt språk, og språket til kundene dine. Velg blant over 40 språk for å hjelpe deg med å gi støtte i forskjellige land. Tilpass chat vinduene og velg hovedspråket deres. Du kan sette opp hver chat-widget med forskjellige språkalternativer hvis du tilbyr støtte i flere områder.
00:00/05:51
Fleksibel chat
Live chat-programvare for nettstedet inkluderer en live chat-widget som du kan tilpasse og plassere på nettstedet ditt med noen få linjer generert kode. Tilpasningsinnstillinger for chat-widget lar deg endre utseendet, sette opp tilpasset merkevarebygging eller lage et forhåndschatskjema for å samle kontaktdetaljer. Kunder kan klikke på widgeten når de surfer på et nettsted, og få kontakt med en kundestøtteagent. Chat-agenten kan også svare fra mobilappen som er tilgjengelig for Android og iOS.
Chatsamtaler kan hjelpe kontaktsenteret ditt med å forbedre salgsprosessen og styrke nettbedriftene dine
Spar mer
Den raskeste chat-widgeten fra LiveAgent kan hjelpe deg med å løse problemer pålitelig og raskt. Spar på støttepriser for agent per måned og løs større chat volum på kortere tid.
17 – 30%
Å bruke live chat som en plattform for kommunikasjon er billigere enn telefonsamtaler, og raskere enn e-post. Opplev en reduksjon i kostnader med LiveAgent.
Tjen mer
Hjelp kundene dine med kjøpsbeslutninger og anbefal bedre produkter. Gjør flere besøkende på nettsiden din om til betalende kunder. Øk konverteringene dine med et enkelt chattevindu på nettsiden din.
20%
Gjør kundene fornøyd
Forbedre kundelojaliteten og bruk den raskeste chat-widgeten for å hjelpe kundene dine. Reduser forlatte handlekurver med nyttige funksjoner og hold deg tilgjengelig for besøkende når de surfer.
73%
Høyere tilfredshetsgrad
Gi personlig tilpassede samtaler for kundene dine. Vår fullt utstyrte live chat-programvare kan hjelpe deg med kundetilfredshet og god agentopplevelse.
Velg en fantastisk programvare med chat-funksjoner til riktig pris. Spar penger med vår priskalkulator og få den beste
verdien for chat-funksjonalitet.
Beste pris
LiveAgent tilbyr den beste verdien for pengene dine i programvareverdenen for live chat.
Mest populær
Nå som du har en liten idé om hvorfor du kan finne live chat-programvare nyttig for bedriften din, la oss grave dypere for å finne ut hvordan du kan utnytte kraften til dette utrolige verktøyet.
Det er en nettpratprogramvare som lar deg koble til kundene dine i sanntid fra hvor som helst. Live chat-programvare lar ikke bare kundene dine kontakte deg raskt og enkelt, men gir deg også et konkurransefortrinn og lar deg skape langvarige inntrykk på kundene dine.
Den desidert mest populære og mest brukte er direkte chat-programvare for tekst. Denne typen live kundechat gir en uformell chatteopplevelse som ligner meldingsapper som Facebook Messenger.
Andre typer live chat-programvare inkluderer video- og taleløsninger. De er vanligvis ikke kundenes mest foretrukne måte å kontakte bedriften din på, men de kan være nyttige når de håndterer mer komplekse problemer som krever dyptgående forklaringer eller videodemonstrasjoner.
Det er viktig å merke seg at mange tekstbaserte livechat-applikasjoner også lar brukere talechat eller videochat.
Hva er noen av hovedfunksjonene til en slik chat-løsning? La oss ta en rask titt på noen av funksjonene du kan finne mest nyttige.
Bruk av en live chat-app kan forbedre bedriftens ytelse dramatisk samtidig som kundene dine blir fornøyde og engasjerte.
Hvorfor ser vi ikke på de viktigste fordelene live chat-tjenesten kan gi bedriften din?
1. Kundeopplevelse – De besøkende på nettstedet ditt kan få en svært personlig tilpasset opplevelse mens de sender meldinger frem og tilbake med en støtteagent. Bedrifter virker mer autentiske og tilgjengelige når de snakker med kunder i sanntid via live chat-system.
2. 24/7 kundestøtte – Besøkende på nettstedet kan sende en chatmelding selv om ingen av agentene er online. Du kan konfigurere livechatten din til å omdirigere dem til en kunnskapsbase eller selvbetjening.
3. Økte nettkonverteringer – Salgsteamet ditt kan presentere produktene og tjenestene dine for potensielle kunder der og da mens de holder en avslappet, men likevel profesjonell samtale i sanntid.
4. Tilgjengelig og engasjerende – Kunder trenger ikke bruke tid på å søke etter kontaktinformasjonen din. De kan ganske enkelt skrive inn spørsmålene sine i en live chat og motta hjelp umiddelbart. I tillegg kan du ha en flerspråklig chat-widget som gjør det mulig for kundene å kommunisere på deres morsmål.
5. Bygger relasjoner – Agenter kan observere kundenes tonefall slik at de kan tilpasse seg situasjonen. De kan vise frem flere av personlighetene sine og bygge tillitsfulle og hjelpsomme relasjoner.
6. Øker produktiviteten – Mens én agent bare kan håndtere én telefonsamtale om gangen, kan de enkelt chatte med flere besøkende på nettstedet. Kombinert med avanserte funksjoner som hermetiske meldinger eller chatautomatisering kan du strømlinjeforme kontaktsenterets arbeidsflyt ytterligere.
7. Økt førstekontaktoppløsning – Kundeservice-representanten kan raskt svare på spørsmål fra både nye og tilbakevendende brukere. Det er ikke nødvendig å ha lange e-posttråder når klienter kan få svar på spørsmålene sine med en gang.
8. Innsamling av data – Ved å høste en enorm mengde data kan du ta bedre beslutninger om produktene og tjenestene dine, samt salget og markedsføringsstrategier.
9. Lave kostnader – Implementering av en pålitelig live chat-tjeneste er mye mer budsjettvennlig enn å sette opp et kundesenter.
10. Det er kundens favoritt – Over 81 % av kundene er fornøyd med live chat-løsningen.
Det er vanskelig å bestemme gjennomsnittsprisen på live chat-programvare generelt. Det avhenger i stor grad av flere faktorer som om det er en abonnementsbasert tjeneste, prismodellen til den aktuelle løsningen, hvor mange funksjoner den omfatter, osv.
Vi kan imidlertid konkludere med at du generelt sett kan betale hva som helst mellom 16$ – 150$ i måneden per agent.
Her er noen av eksemplene på ulike prismodeller som kan brukes på nettpratprogramvare.
Først og fremst, skriv ned hva du vil bruke live chat-programvaren til. Kommer det til å være din primære måte å kommunisere med kundene dine på? Vil det være drivkraften bak å lukke forretningsavtaler? Sørg for at det er krystallklart hva som vil være hovedbrukssaken for live chat-programvareløsningen du vil ta i bruk. Deretter må du bestemme hvilket alternativ som passer best til størrelsen på virksomheten din og om det kan integreres i dine andre forretningsapplikasjoner. Ikke glem å se etter eventuelle begrensninger eller funksjoner som live chat-programvaren ikke støtter.
Her er noen av strategiene for å hjelpe deg med å avgjøre hvilket nettpratalternativ som passer best for dine behov.
Et vanlig spørsmål dukker opp. Vil du være i stand til å søke hjelp når du trenger det? Å ha en pålitelig støttekanal er avgjørende for at live chat-opplevelsen skal være positiv. Med teknologi kan ting gå sørover veldig fort, og det er viktig at du har et raskt svar og en hjelpende hånd når du trenger det.
Når virksomheten din vokser, vil chatvolumet uunngåelig vokse med den. Du må bruke en programvareløsning for live chat som du kan skalere opp eller ned basert på behovene til kontaktsenteret ditt.
Noen programvarealternativer tillater ikke mye tilpasning, og noen lar deg ikke ha avanserte funksjoner som ubegrenset chatlogg, chat-tagger eller fildeling. Det er opp til deg å bestemme hvor du er villig til å tåle noen ulemper.
Hvor mye av en samarbeidsopplevelse kan teamet ditt få? Kan de overføre nettprat mellom hverandre, dele filer, legge til tagger som er synlige for kollegene og kommunisere sømløst med hverandre? Det er viktige spørsmål du må stille deg selv når du velger live chat-programvaren for deg og teamet ditt.
Vi kan ikke understreke nok hvor viktig det er at løsningen du velger å gå for har en betydelig mengde integrasjoner. Det maksimerer ikke bare verdien av kjøpet ditt, men sikrer også at kundene dine har en enhetlig opplevelse på tvers av flere plattformer.
Beste live chat-programvare for små & medium størrelsebedrifter innen e-handel, Saas osv. som tar kundesentrert på alvor.
LiveAgent er en nettbasert løsning som gir en rask og pålitelig live chat-widget med flere avanserte funksjoner. I tillegg kan du tilpasse den slik at den passer perfekt til merkevaren din. Denne løsningen lar deg enkelt gjøre besøkende på nettstedet om til betalende kunder og gi dem utmerket kundeservice.
Noen av de mest kjente kundene til denne programvaren inkluderer industrigiganter som Forbes, Airbus, Nascar, eSky og Slido.
LiveAgent er en av få programvareløsninger som tilbyr en helt gratis versjon. Dersom du ønsker å utnytte dets fulle potensial og dra nytte av tilleggsfunksjonene, inkludert live chat, kan du velge mellom følgende prisalternativer: $15, $29 og $49 per måned per agent.
Du kan imidlertid prøve den 14-dagers gratis prøveperioden før du forplikter deg til en av planene, slik at du kan få en følelse av hva du får.
Detaljert LiveAgent-sammenligning med annen live chat-programvare b>
Den beste live chat-programvaren for voksende kundesentrerte bedrifter som ønsker å bygge sterke relasjoner med kundene sine.
Front er et fantastisk alternativ for bedrifter som ønsker å strømlinjeforme sin forretningskommunikasjon. Front tilbyr en live nettchat som kan administreres rett fra innboksen din. Dessuten kan teamet ditt holde seg på toppen av sine daglige oppgaver med Fronts teamchat-funksjon for sømløst samarbeid.
Noen av de kjente kundene som bruker Fronts programvare inkluderer Fundraise Up, Hootsuite og Bubble.
Front tilbyr sine kunder tre prisalternativer. Disse inkluderer et alternativ på 19$, et alternativ på 49$ og et alternativ på 99$. Disse betales månedlig basert på antall brukere som jobber med den. De tilbyr også en gratis 7-dagers prøveversjon, slik at du kan lære litt om denne kraftige programvaren før du bestemmer deg for å abonnere på en av de betalte planene.
LiveAgent vs Front sammenligning
Den beste live chat-programvaren for lokale bedrifter som har både online tilstedeværelse og fysiske butikker.
Podium tilbyr en kraftig Podium Webchat-løsning som kan hjelpe deg med å generere opptil 11 ganger flere inngående leads. Du kan samle inn informasjonen til potensielle kunder før de begynner å chatte, slik at teamet ditt kan gi den best mulige kundeopplevelsen.
Noen av Podiums kunder inkluderer Lunchbox., America’s Car-Mart og Bruce Titus Auto Group.
Podium tilbyr tre prisalternativer du kan velge mellom. Den første starter på $289, den andre koster $449 og den siste er $649. Du kan også prøve Podium for å oppleve det selv ved å bruke en 14-dagers gratis prøveperiode.
Beste live chat-programvare for mindre eller mellomstore bedrifter med en visjon om vekst.
Zendesk tilbyr et live chat-alternativ for ikke bare å glede kundene, men også strømlinjeforme agentenes arbeidsflyt og forbedre deres engasjement. Zendesk tilbyr et live chat-verktøy som kan ta kundetilfredsheten din til neste nivå.
Blant kunder som bruker Zendesks helpdesk-programvareløsninger, kan du finne bedrifter som BaubleBar, 99designs og Modsy.
Du kan starte med støttealternativet som koster $19 per operatør per måned. Hvis du vil ha tilgang til flere funksjoner, inkludert live chat-programvare, kan du abonnere på Suite-priser som starter på $49. Hvis du vil teste Zendesk selv, kan du registrere deg for deres 30-dagers gratis prøveperiode.
LiveAgent vs Zendesk sammenligning
Den beste live chat-programvaren for større kundesentrerte selskaper med store mengder kundeinteraksjoner.
Det er ingenting enklere for kundene dine enn å nå ut til deg ved å bruke Zoho Desks innebygde chat-widgets.
Noen av de fornøyde kundene som bruker Zoho Desk inkluderer Daimler, Lycamobile og McAfee.
Zoho Desk inkluderer et gratis alternativ i prisplanen. For mer avanserte funksjoner kan du velge mellom tre nivåer bestående av $14, $23 og $40 per agent per måned. Live chat-funksjonen er tilgjengelig til en pris på $40.
Du kan også abonnere på en gratis 15-dagers prøveperiode og teste den ut selv.
LiveAgent vs Zoho Desk sammenligning
Den beste live chat-programvaren for bedrifter av alle størrelser som streber etter å tilby herlige opplevelser til kundene sine.
Freshdesk Messaging (tidligere kjent som Freshchat) gjør kundekommunikasjonen din enklere med automatisering og AI-drevne roboter. Freshdesk-programvaren er et fantastisk forretningsverktøy som over 50 000 kunder stoler på.
Blant bedrifter som bruker Freshdesk-programvare, kan du finne Blue Nile, Travix og Klarna.
Du kan få tilgang til Freshdesks essensielle funksjoner ved å bruke deres gratis grunnplan. Men for å få en full opplevelse av denne kraftige programvaren, kan du registrere deg for $15, $39 eller $49 i måneden per agent. Før du bestemmer deg for å forplikte deg til et av de betalte alternativene, kan du prøve Freshdesk under en 21-dagers gratis prøveperiode.
Sammenligning av LiveAgent vs Freshdesk
Den beste live chat-programvaren for mindre bedrifter som ønsker å holde all kommunikasjon på ett sted.
Tidio tilbyr live chat og chatbots i ett praktisk verktøy. Du kan koble til ulike nettsteder med dedikerte plugins uten behov for koding.
Tidio brukes av en lang rekke selskaper, inkludert Reputation, L’Occitane en Provence og LoginRadius.
Tidio lar sine kunder bruke grunnleggende funksjoner inkludert live chat helt gratis. For de som ønsker å få mer ut av programvareløsningen, har de en prisplan som inkluderer €32,50, €65,83 eller €332,50 betalt årlig. Du kan også bruke en 7-dagers gratis prøveperiode for å få en ide om hva denne live chat-programvaren kan tilføre bedriften din.
LiveAgent vs Tidio sammenligning
Den beste programvaren for live chat for bedrifter i vekst som prøver å bygge fortalerskap og gi utmerket kundeopplevelse.
HubSpot live chat er en chatprogramvareløsning som strømlinjeformer live chat-interaksjonene dine ved hjelp av Conversation Inbox hvor du kan planlegge oppfølgingssamtaler, planlegge møter og samtaler osv.
Blant kunder som bruker HubSpot Service Hubs produkter, kan du finne bedrifter som GoFundMe, Frontify og SoundCloud.
For å oppleve en liten del av HubSpot live chat-programvareløsningen, kan du registrere deg gratis. Du kan imidlertid abonnere på HubSpot Service Hubs betalte programvare for $45, $450 eller $1200 i måneden. Hvis du vil prøve det uten å måtte forplikte deg til en betalt premiumplan, kan du bruke en 14-dagers gratis prøveperiode.
Sammenligning av LiveAgent vs HubSpot Service Hub
Den beste programvaren for live chat for bedrifter som ønsker å bringe tilgjengelige kommunikasjonsverktøy til kundene sine.
Tawk.to er oversatt til over 45 språk og er et flott alternativ for alle som ønsker å glede kunder over hele verden. Med denne programvareløsningen for live chat, vil kundene dine kunne kontakte deg fra sine stasjonære datamaskiner, så vel som via sine mobile enheter.
Blant tawk.to’s kundebase kan du finne selskaper som Adidas, Domino’s og Chevrolet.
tawk.to er helt gratis. Uten begrensninger på antall agenter, eller chat-volum, kan du bruke denne live chat-programvaren helt gratis. I tilfelle du trenger profesjonell hjelp, kan du få hjelp som vil gi deg råd om hva du trenger for $1 per time.
LiveAgent vs Tawk sammenligning
Den beste live chat-programvaren for startups og mellomstore bedrifter på tvers av alle bransjer.
LiveChat-programvareløsningen er enkel å koble til andre applikasjoner takket være over 200 integrasjoner. Gi rask og enkel live chat-støtte med denne flerkanalsstøtten for én app.
Blant bedrifter som er avhengige av LiveChats programvare, kan du finne Atlassian, 1Password og Adobe.
LiveChat tilbyr prisplaner som starter på $16 per sete/måned fakturert årlig, eller $19 fakturert måned til måned. Det neste alternativet er $33 per sete/måned fakturert årlig, eller $39 fakturert måned til måned. Det siste alternativet er $50 per sete/måned fakturert årlig, eller $59 fakturert måned til måned. LiveChat tilbyr også en Enterprise-plan som du kan lære om via en demosamtale. Det er også en mulighet for å prøve LiveChat-programvaren gratis i løpet av en 14-dagers prøveperiode.
Sammenligning av LiveAgent vs LiveChat
Den beste live chat-programvaren for ethvert selskap som ønsker å øke salget og tilby fantastisk kundeservice.
Innskaffelse av live chat-programvare gjør det enkelt å implementere webhooks, samle inn data og overføre innkommende chatter mellom agenter samtidig som det gir en praktisk ende-til-ende-løsning for kundestøtten din.
Denne programvareløsningen for live chat brukes av selskaper som Audi, Paysafe og Samsung
Priser i dette tilfellet er individuelle. Du kan be om et tilpasset prisforslag skreddersydd til dine behov. Acquire tilbyr ikke en gratis prøveperiode.
Den beste live chat-programvaren for større selskaper som holder kunden i forkant av virksomheten.
Denne robuste programvareløsningen for live chat gir mange personaliseringsalternativer, chatbots, meldinger i appen og mer.
Intercom har mange veletablerte kunder som New Relic, Airtable og Sotheby’s.
Fra og med $38/måned kan du bruke Intercoms grunnleggende funksjoner. Hvis du trenger å oppgradere, er det $75/måned alternativet. Videre tar intercom betalt for anbefalte tillegg: tilpassede roboter fra $99/mnd, svarroboter fra $99/md, produktomvisninger fra $119/md og hjelpesenterartikler fra $49/md.
LiveAgent vs Intercom sammenligning
Den beste live chat-programvaren for selskaper av alle størrelser som ønsker å forbedre kundeopplevelsene for alle sine kunder.
Denne alt-i-ett programvareløsningen for kundeopplevelse betjener mer enn 80 000 kunder over hele verden. Robin, Birdeyes chatbot vil dessuten spare agentenes tid samtidig som den gir svar på kundespørsmål.
Mange selskaper er avhengige av Birdeye sine programvareløsninger, inkludert DriveTime, Eldorado Resorts og Alliance.
Du må be om en prisplan som er skreddersydd for virksomheten din. Du kan imidlertid prøve Birdseye gratis ved å registrere deg for en 30-dagers gratis prøveperiode.
LiveAgent vs Birdeye sammenligning
Den beste programvaren for live chat for små og mellomstore bedrifter som ønsker å forbedre relasjonene til kundene sine.
ActiveCampaign kan bringe automatisering nærmere enhver bedrift som ikke er redd for å utnytte potensialet sitt. ActiveCampaigns samtaler kan være bedriftens neste skritt mot fremtiden.
Blant bedrifter som drar nytte av ActiveCampaign-programvareløsninger er Artivive, McCrindle og Bumper Leads.
Du kan velge å betale $9, $49 eller $149 per måned betalt årlig, eller du kan be om en tilpasset prisplan. ActiveCampaign tilbyr en 14-dagers gratis prøveperiode slik at du kan bli kjent med funksjonene.
Den beste live chat-programvaren for startups og bedrifter som ønsker å bygge sterke kunderelasjoner.
Med Drift handler det om å starte samtaler. Med flere programvareløsninger, inkludert live chat-programvare, bruker over 50 000 selskaper Drift for å gi gode kundeopplevelser.
Noen av kundene som bruker Drift inkluderer bedrifter som Tenable, Smartling og Zenefits.
For å få informasjon om kostnadene for Drifts programvare, må du be om en prisplan. Drift tilbyr imidlertid en gratis prøveperiode, så du kan prøve den før du kjøper.
LiveAgent vs Drift-sammenligning
Som du kan se, er det mange alternativer å velge mellom når du ser etter live chat-programvare for kontaktsenteret ditt.
La oss oppsummere de 5 beste alternativene som kan dekke de fleste behovene dine.
1. LiveAgent – den beste verdien for pengene uten tvil. Med en vurdering på 4,7 på Capterra, vet du at du vil være i gode hender. Tilbyr den raskeste tilpassbare live chat-widgeten med automatiseringsalternativer kan det virkelig ikke gå galt med denne. Å ha chattene dine konvertert til billetter vil gjøre det lettere for agentene dine å holde seg oppdatert uansett arbeidsmengde. Dessuten vil LiveAgent vokse med virksomheten din takket være dens enkle skalerbarhet.
2. Zoho Desk – en fantastisk plattform for mellomstore til store selskaper som holder kundene sine i forkant. Som Capterras vurdering på 4,5 antyder, vil du ikke bli skuffet hvis du bestemmer deg for å velge dette alternativet. Zoho Desk lar deg tilpasse live chat-programvaren din slik at den passer perfekt til merkevarebyggingen din. Med høyere volum av kundeinteraksjoner kan du bruke en chatbot til å løfte belastningen fra agentenes skuldre og minimere responstiden.
3. HubSpot Service Hub– denne programvaren har en Capterra-rating på 4,4 som viser deg hvor mye kundene deres setter pris på tjenesten. HubSpot live chat er enkel å integrere med andre HubSpots produkter, og tar ingen tid å sette opp. Dessuten kan du grave dypt med denne, siden den gir mange rapporter og lar deg studere analysene dine i detalj.
4. Intercom – du kan aldri gå galt med denne etablerte aktøren innen kundeservice. Med en Capterra-rating på 4,5 vet du hvorfor de har en så lojal kundebase. Med sine mange automatiseringsalternativer og flerkanalsplattform kan du være sikker på at ingen kundehenvendelser blir stående ubesvart.
5. Zendesk – gir mange funksjoner som du vil finne uvurderlige for din bedrift. Med en Capterra-rating på 4,4 kan du være sikker på at live chat-programvaren din vil hjelpe deg med å gi utmerket kundestøtte. Kundene dine vil ikke bare glede seg over raske og personlig tilpassede svar fra agentene, men de kan også føle seg bemyndiget til å løse sine henvendelser med et selvbetjeningsalternativ og en robust kunnskapsbase.
Live chat-programvare | LiveAgent
Prøv den beste live chat-programvaren gratis! Ingen kredittkort kreves.
|
Zoho Desk | HubSpot Service Hub | Intercom | Zendesk |
---|---|---|---|---|---|
Capterra-vurdering
Generelle programvarevurderinger fra verifiserte brukere på Capterra.
|
4.7
(ca. 1k anmeldelser)
|
4.5
(ca. 1,7 000 anmeldelser)
|
4.4
(ca. 100 anmeldelser)
|
4.5
(ca. 800 anmeldelser)
|
4.4
(ca. 2,8 000 anmeldelser)
|
Nettbasert |
|
|
|
|
|
Gratis versjon |
LiveAgent tilbyr gratisversjon.
|
Zoho Desk tilbyr gratisversjon.
|
HubSpot Service Hub tilbyr gratisversjon.
|
Intercom tilbyr ikke gratisversjon.
|
Zendesk tilbyr ikke gratisversjon.
|
Gratis prøveversjon |
LiveAgent tilbyr gratis prøveversjon.
|
Zoho Desk tilbyr gratis prøveversjon.
|
HubSpot Service Hub tilbyr gratis prøveversjon.
|
Intercom tilbyr gratis prøveversjon.
|
Zendesk tilbyr gratis prøveversjon.
|
Startpris |
$29/agent/måned
LiveAgent live chat-programvarepriser starter på $29 agent/måned.
|
$58,5/agent/måned
Zoho Desk live chat-programvarepriser starter på $58,5 agent/måned.
|
€41/agent/måned
HubSpot Service Hubs live chat-programvarepriser starter på €41 agent/måned.
|
$38/agent/måned
Intercom live chat-programvarepriser starter på $38 agent/måned.
|
$69/agent/måned
Zendesk live chat-programvarepriser starter på $69 agent/måned.
|
Hvis du er interessert i å kjøpe live chat-programvare, her er en liste over spørsmål du kan stille for å finne ut om det passer for deg.
Disse enkle spørsmålene kan hjelpe deg med å finne ut om programvarealternativet er det rette for din bedrift. Demosamtaler handler om at du skal sørge for at dette er investeringen du vil gjøre. Så spør i vei!
Selv om ulike leverandører kan ha forskjellige svar, er det generelt ganske enkelt. Først må du velge live chat-programvaren du vil bruke og registrere deg for den. Deretter må du legge til en live chat-knapp på nettstedet ditt. Dette kan variere i kompleksitet fra leverandør til leverandør. Men hvis vi tar LiveAgent som et eksempel, trenger du bare å legge til en del av en HTML-kode til brødteksten på siden din. Hvis du ikke prøver å tilpasse live chat-knappen din, bør hele oppsettet av LiveAgents live chat-programvare ikke ta mer enn noen få minutter.
Det avhenger i stor grad av programvareløsningen for live chat du velger å gå med. I artikkelen ovenfor kan du finne de 15 beste programvareleverandørene for live chat, hvilke funksjoner de tilbyr og hvor mye det koster.
Det er mange alternativer der ute, og du må virkelig vurdere hva som vil fungere best for deg. Men hvis du leter etter en enkel å navigere teknologi som du kan stole på 100 %, er LiveAgent det rette for deg.
LiveAgents live chat-programvare er en fantastisk altomfattende løsning for enhver bedrift som ønsker å gi utmerket støtte via flere kommunikasjonskanaler. Uansett om du mottar en chat, en telefonsamtale eller en omtale i sosiale medier, eller et varsel via en annen digital kanal, kan du enkelt finne enhver kundeinteraksjon, inkludert en chat-økt, takket være det innebygde billettsystemet.
Ikke bare mengden, men også kvaliteten på funksjonene gjør LiveAgent live chat-programvare til et flott alternativ for alle kundesentrerte virksomheter.. p>
Det er her LiveAgent stjeler showet. Tilbyr et bredt spekter av funksjoner og over 150 integrasjoner mens du fortsatt er rimelig og tilgjengelig, vil du aldri føle at du går glipp av noe. Selv om du kan bruke de grunnleggende funksjonene helt gratis, er en prislapp på $15 en liten avgift for alle funksjonene denne programvaren har å tilby.
LiveAgent kan skryte av høye rangeringer på nettsteder som Capterra, G2 og TrustRadius. Så hvis du setter pris på meningene til likesinnede samfunn og andre brukere av LiveAgents live chat-programvare, kan dette være det beste alternativet for deg.
Dette er uten tvil, live chat-programvare levert av LiveAgent. Med et innledende oppsett som ikke tar mer enn 5 minutter, trenger du ikke å vite hvordan du koder for å få det gjort. Å tilpasse og bruke denne live chat-programvaren på en daglig basis er enkelt for de som ikke anser seg som teknisk kunnskapsrike. I tillegg gjør 150+ integrasjoner det veldig enkelt å koble til hvilken som helst plattform du trenger.
Oppdag de 25 beste ringesenter-programvarene for 2024 med LiveAgent. Nyt krystallklar lyd, maskinvarefri støtte, og avanserte funksjoner som IVR, ACD og HD-videosamtaler. Få 24/7 kundeservice og en gratis prøveperiode uten kredittkort. Forbedre kommunikasjon og skap en sømløs kundereise med vår omnikanale skybaserte løsning. Start din gratis prøveperiode nå!
Oppdag hvordan LiveAgent kan maksimere din helpdesk-verdi med vår kostnadskalkulator. Nyt fordeler som ingen konfigureringsavgift, 24/7 kundeservice, og friheten til å avbryte når som helst, uten behov for kredittkort. Sammenlign over 70 populære løsninger og spar opptil 72 % på kostnadene. Start din 14-dagers gratis prøveperiode nå!
Trenger du en pålitelig telefonprogramvare?
Oppdag hvordan LiveAgent's telefoniprogramvare kan revolusjonere kundeservice med pålitelig VoIP-teknologi, smarte funksjoner som samtaleopptak og videosamtaler. Prøv gratis i opptil 30 dager uten kredittkort og gi dine agenter muligheten til å gi eksepsjonell kundestøtte fra hvor som helst. Besøk oss for å forbedre servicekvaliteten din i dag!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team