Leter du etter et alternativ til OneDesk?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste alternativet til OneDesk på markedet.

  • ✓ Ingen etableringsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkort nødvendig    
  • ✓ Avbestill når som helst
Brukes av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives background

Lei av din nåværende helpdesk-løsning?

Gi god support til kundene med en løsning som fokuserer på å hjelpe deg med å lage en vellykket helpdesk. Hold kontakten med kundene dine med en flerkanals-helpdesk som støtter e-post, live chat, callsenter, kundeportal og sosiale medier.

LiveAgent er en dedikert og brukervennlig løsning som er klar til å hjelpe deg med å håndtere innkommende kundebilletter. Fortsett å lese for å finne ut mer om LiveAgent-verktøyene, funksjonene og fordelene, eller begynn din 14-dagers gratis prøveperiode i dag.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best relationship in small business summer 2022
  • G2 badge for best performer in mid-market summer 2022

Spar mer med LiveAgent

OneDesk vs LiveAgent

Features Liveagent
Prøv det beste alternativet for kundestøtte gratis! Ikke nødvendig å registrere kredittkort
OneDesk
Ticketing
Har et styringsverktøy som behandler og katalogiserer kundeforespørsler
LiveAgent tilbyr billettering for $15/agent/per måned.
LiveAgent tilbyr billettering for $15/agent/pr. måned
Live Chat
Chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
LiveAgent tilbyr Live Chat i billett-og chatplanen for $29/agent/pr. mnd.
OneDesk tilbyr Live Chat i planen for $11/agent/pr. måned.
Call Center
Et callsenter som kan brukes til å ringe og motta samtaler ved hjelp av automatisk samtaledistribusjon.
LiveAgent tilbyr callsenter.
Onedesk tilbyr ikke callsenter.
Self-Service
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal der kundene dine kan registrere seg for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbasen og innhold.
LiveAgent tilbyr selvbetjeningsportal i billettplanen for $ 15 / agent / pr. måned.
OneDesk tilbyr selvbetjeningsportal i billettplanen for $ 1q / agent / pr. måned.
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier help desk-programvaren.
LiveAgent tilbyr Facebook-integrasjon.
OneDesk tilbyr ikke Facebook-integrasjon.
Twitter
En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr Twitter-integrasjon.
OneDesk tilbyr ikke Twitter-integrasjon.
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og mentions og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier med helpdesk-programvaren.
LiveAgent tilbyr Instagram-integrasjon.
OneDesk tilbyr ikke Instagram-integrasjon.
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på Viber-meldinger direkte fra programvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr Viber-integrasjon.
OneDesk tilbyr ikke Viber-integrasjon.
Knowledge Base
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og artikler.
LiveAgent tilbyr kunnskapsbasen i bilettplanen for $ 15 / agent / pr. måned.
OneDesk tilbyr en kunnskapsbase i planen for $11/agent/pr. måned.
Customer Forum
En online diskusjonstavle for kundene dine som ligger rett innenfor kunnskapsbasen din.
LiveAgent tilbyr kundeforum i billettplanen for $ 15 / agent / pr. måned.
OneDesk tilbyr kundeforum i planen for $ 11/ agent / pr. måned.
Automation and Rules
Workflows som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler i bilettplanen for$15/agent/pr. måned.
OneDesk tilbyr automatisering og regler i planen for $11/agent/pr. måned.
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner fungerer sammen.
LiveAgent tilbyr API funksjoner i planen for $15/agent/pr.måned.
OneDesk tilbyr API funksjoner i planen for ca $11/agent/pr. måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere i et telefonsystem før de snakker med et menneske.
LiveAgent tilbyr IVR funksjoner.
OneDesk tilbyr ikke IVR funksjoner.
Video Calls
En samtale som inneholder video, i likhet med Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
OneDesk tilbyr ikke videosamtaler.
Unlimited History
Billettene utløper ikke eller slettes - du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk i planen for $15/agent/pr. måned.
OneDesk tilbyr ubegrenset historikk i planen for $11/agent/pr. måned
Unlimited Websites
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder.
OneDesk tilbyr ikke ubegrensede nettsteder.
Unlimited Chat Buttons
Du kan bruke et ubegrenset antall med chatknapper på ditt nettsted.
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall chatknapper.
OneDesk tilbyr ikke et ubegrenset antall med chatknapper.
Unlimited Tickets/Mails
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter.
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster i billetteringsplanen for $15/agent/pr. mnd.
OneDesk tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster for $11/agent/pr. måned.
Unlimited Call Recording
Ta opp inngående og utgående anrop, og spill av opptaket når som helst.
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall samtaleopptak.
OneDesk tilbyr ikke et ubegrenset antall med samtaleopptak.
Unlimited 24/7 Support
24/7 kundesupport med et ubegrenset antall henvendelser.
LiveAgent tilbyr kundesupport 24/7.
OneDesk tilbyr ikke ubegrenset kundesupport 24/7.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Den raskeste livechatten i din helpdesk

Live chat er et fantastisk verktøy for å tilby god kundesupport. Øk kundeengasjementet med live chattens proaktive chatinvitasjoner, tilpass chatknappene eller forbered svarene dine før kundene trykker send.

Prøv vår komplette live chat

Den ultimate multi-channel opplevelsen

Det er enkelt å gi støtte på tvers av flere kanaler når du har verktøyet som hjelper deg. LiveAgent kommer med et billettsystem som samler all kommunikasjon på ett sted. Etter det blir det filtrert, organisert og levert til kundestøtteagenter avhengig av prioritet og tilgjengelighet. Organiser e-postbilletter, chatter, samtaler, kunnskapsbaserte artikler og sosiale medierViber, Facebook, Twitter og Instagram på ett sted og håndter alt som en proff.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Gi støtte på tvers av alle viktige kundekanaler

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Reports in Help desk software - LiveAgent

Støtte på sosiale medier er nøkkelen

Facebook, Twitter og Instagram kan brukes til mye mer enn å bare dele kattebilder og morsomme memes. Sosiale medier har vokst til å bli en stor forretningskanal, et markedsføringsverktøy og ja, du gjettet riktig – en effektiv kanal for kundesupport.  Hjelp og støtt kundene dine på sosiale medier med vår enhetlige flerkanals løsning. Hold styr på dine sosiale medier. Du kan også legge til Viber, dersom du ønsker å tilby kundene enda en måte  å kontakte deg på.

Bli sosial med LiveAgent og nå flere kunder

LiveAgent støtter deg

Vi er tilgjengelig 24/7 på e-post, live chat, telefon eller sjekk ut våre artikler i kundeportalen når du trenger mer informasjon. LiveAgent Academy er gratis og full av nyttige ting å lære om kundesupport og helpdesk-programvare. Bli en av våre fornøyde kunder og se hvorfor de begynte å bruke LiveAgent som sin eneste helpdesk-løsning. 
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer et utmerket live chat-billettsystem og automatisering som tillater oss å tilby eksepsjonell support til kundene våre.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Prøv LiveAgent i dag

Ta en titt på vår Tour video for å se alt annet LiveAgent har å tilby. Du kan også bla gjennom våre rimelige prisplaner for å se hvilken plan som passer din bedrift.

Sammenlign oss med andre helpdesk-løsninger

Relaterte artikler tilOneDesk alternativ
Flytt fra LeadDeask til LiveAgent og utforsk fordeler, som god omnikanal støtte, den raskeste live chaten og mye mer.

Ser du etter en LeadDesk alternativ?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste LeadDesk-alternativet for din hjelpepult. Med over 175 funksjoner, integrert call center-støtte, og en lynrask live-chat, gir LiveAgent deg muligheten til å forbedre kundeserviceopplevelsen for en rimelig pris. Start din gratis prøveperiode i dag og se selv hvorfor vi er vurdert som #1 for SMB i 2020. Ingen kredittkort kreves!

Ser du etter et alternativ til CallHub? Søket ditt er over, LiveAgent tilbyr omnikanal-støtte, mange funksjoner og til en god pris.

Ser du etter et CallHub-alternativ?

Oppdag LiveAgent, det ledende CallHub-alternativet med omnikanal-støtte, ingen konfigureringsavgifter, og 24/7 kundeservice. Start din 14-dagers gratis prøveperiode uten kredittkort og opplev en komplett kundesenterløsning med ubegrensede funksjoner inkludert billettsalg, live chat, integrasjoner for sosiale medier, og mer. Perfekt for bedrifter som ønsker effektiv og kostnadseffektiv kundeservice. Besøk nå!

Hvis du leter etter et kraftig Freshdesk-alternativ, bør du vurdere LiveAgent. LiveAgent har over 179+ helpdesk-funksjoner tilgjengelig for en konkurransedyktig pris

Freshdesk alternativ

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste alternativet til Freshdesk! Med over 179 helpdesk-funksjoner, et brukervennlig grensesnitt, og 24/7 kundeservice, tilbyr vi en komplett løsning for kundestøtte. Start din 14-dagers gratis prøveperiode uten kredittkort eller bindinger.

Ser du etter et alt-i-ett-alternativ til Zendesk? Finn ut hvordan Zendesk og LiveAgent sammenlignes og hva som passer best for din virksomhet.

Zendesk Alternativ

Ser du etter et alt-i-ett-alternativ til Zendesk? Finn ut hvordan Zendesk og LiveAgent sammenlignes og hva som passer best for din virksomhet.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

Start Free Trial x