Selvbetjening er raskt i ferd med å bli førstevalget for et økende antall forbrukere når det kommer til kundestøtte. Forskning viser at 2 av 3 forbrukere heller vil se etter svar selv enn å snakke med en kundeserviceagent, noe som gjør OSS til det mest brukte selvbetjeningsalternativet.
Med LiveAgents brukerstøtte og FAQ-programvare kan du gi kundene dine mulighet til å finne svar de leter etter på egenhånd på en rask, effektiv og praktisk måte.
Når flere kunder kontakter brukerstøtteteamet ditt om og om igjen med de samme spørsmålene, forhindrer det agenter i å håndtere andre problemer og reduserer produktiviteten deres. Programvare for OSS (ofte stilte spørsmål) lar bedrifter svare på de vanligste spørsmålene de regelmessig får fra kunder om deres produkter eller tjenester, og reduserer arbeidsmengden til kundestøtteteam. Det kommer vanligvis som en del av en mer kompleks kundestøtteplattform.
OSS-programvare tilbyr mer enn én måte å organisere, lagre og vise organisasjonens kunnskap til kundene dine. Det vil komme både kunder og agenter til gode. Slik gjør du:
Vanlige spørsmål er et effektivt tillegg til selvbetjeningsfunksjonene dine som bidrar til å redusere antallet repeterende spørsmål fra kunder, og gir støtteteamet ditt mer tid til å fokusere på mer avanserte problemer .
Over 70 % av forbrukerne foretrekker å se etter svar på spørsmålene deres på et selskaps nettsted i stedet for å kontakte kundestøtte. En OSS-seksjon lar dem finne svar raskt og øker tilfredsheten.
OSS-programvare kan forbedre agenteffektiviteten og produktiviteten. Bygg en intern kunnskapsbase for støtteteamet ditt og hold viktig informasjon lett tilgjengelig på ett sted.
Sett opp en omfattende kunnskapsbase med vanlige spørsmål i 4 enkle trinn for å svare på vanlige kundespørsmål, gi 24/7 selvbetjeningsstøtte og gjøre det mulig for kundene dine å hjelpe seg selv.
Med en enkel, men kraftig innebygd WYSIWYG-editor, kan du enkelt lage pent formatert innhold som kan organiseres i artikler under ulike kategorier. Legg til bilder og andre visuelle elementer for å gjøre innholdet mer engasjerende og lettere å fordøye.
Gjør kunnskapsbaseinnholdet ditt enda mer nyttig og verdifullt ved å supplere det med nedlastbare vedlegg som kundene dine kan lagre på datamaskinene sine og få tilgang til når de trenger det.
Når du oppretter kategorier og legger til artikler i kunnskapsbasen og vanlige spørsmål, kan du velge om innholdet skal være offentlig tilgjengelig for alle kunder eller forbli internt og kun synlig for støtteteamet ditt i agentpanelet.
Sett opp et ubegrenset antall kunnskapsbaser og OSS for forskjellige målgrupper i én enkelt LiveAgent-konto, som hver har sin egen unike design, innstillinger og innhold. Det er veldig nyttig hvis du administrerer flere virksomheter, produkter, tjenester eller merkevarer.
Gjør det mulig for kundene dine å finne informasjonen de leter etter raskt og enkelt med en søkewidget som automatisk genererer forslag i sanntid. Modulen vil foreslå relatert innhold fra kunnskapsbasen din, basert på de angitte søkeordene.
Sørg for at selvbetjeningsportalen din stemmer overens med bedriftens identitet. Tilpass kunnskapsbasen din enkelt med et tema som passer best til bedriftens image, logo, merkefarger, topp- eller bunntekstendringer, tilpasset CSS og mer.
OSS og kunnskapsbaseprogramvare er bare en del av vår komplekse flerkanalsløsning som er fullpakket med over 180 funksjoner. Forbedre din generelle kundeservicestrategi og forbedre kundetilfredsheten ved å bruke alle de avanserte funksjonene LiveAgent har å tilby.
Gled deg over et komplett utvalg av billettadministrasjonsfunksjoner, inkludert smart billettruting, automatiseringsregler, SLAer, billettansvarsadministrasjon, standardsvar, agentsamarbeidsverktøy, robuste rapporteringsfunksjoner og mye mer. Administrer enkelt all din flerkanals kundekommunikasjon fra ett sted med vår universelle innboks.
63 % av forbrukerne er mer sannsynlig å gå tilbake til et nettsted som tilbyr live chat-støtte. LiveAgents live chat-verktøy tilbyr både vanlige og avanserte funksjoner – fra flere chatdistribusjonsalternativer, proaktive chatinvitasjoner og online besøksovervåking til chathistorikk, intern chat og sanntidsskrivevisning.
Bygg et virtuelt skybasert kundesenter, integrer med hvilken som helst VoIP-leverandør og motta anrop fra fasttelefoner eller rett fra nettstedet ditt (både tale og video) uten ekstra avgifter per minutt. Design kompliserte og personlige IVR-trær, gjør ubegrensede samtaleopptak og mer!
LiveAgent integreres jevnt med de mest populære sosiale mediekanalene som Facebook, Twitter og Instagram. Hold styr på alle sosiale mediemeldinger, kommentarer og merkeomtaler, administrer dem fra ett enkelt dashbord uten å måtte overvåke flere kontoer manuelt eller dele påloggingsinformasjon.
90 % av forbrukerne forventer at merker tilbyr en nettportal for selvbetjening. Bortsett fra kunnskapsbase og OSS, kan du utvide selvbetjeningsmulighetene dine med et fellesskapsforum som lar kundene dine enkelt sende inn støttebilletter og overvåke statusen deres rett fra kundeportalen din.
LiveAgent tilbyr 4 forskjellige planer – uten kontrakter og helt gjennomsiktige, rettferdige priser. Våre selvbetjeningsfunksjoner utstyrt med en kunnskapsbase og OSS er innebygd i hver betalte plan. Velg den som passer best for din bedrift og ta kundeservicen til neste nivå.
Mest populær
Oppdag hvordan selvbetjeningsprogramvare kan forbedre kundetilfredshet, redusere kostnader og øke effektiviteten i 2024. Utforsk de beste alternativene og funksjonene som tilbys av LiveAgent for å la kundene dine løse problemer selv, når som helst. Les mer om trender, implementering og ledende leverandører i bransjen.
Lær alt om innkommende anrop og hvordan de kan forbedre kundeopplevelsen din. Utforsk strategier, bruk pålitelig kontaktsenterprogramvare som LiveAgent, og oppdag hvordan godt trente agenter kan bygge sterke relasjoner med kundene dine. Besøk for å forstå de viktigste forskjellene mellom innkommende og utgående anrop og hvordan du kan optimalisere ressursene dine for maksimal effektivitet.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team