LiveAgent er den ultimate kundesupportløsningen for din virksomhet. Vurder å bytte fra osTicket til en annen helpdesk-programvare.
LiveAgent er fullpakket med verktøy, funksjoner og integrasjoner for å forbedre arbeidsflyten din, gjøre kundene fornøyde og øke avkastningen. Prøv det nå, de første 14 dagene gratis, uten forpliktelser og ingen kredittkortinformasjon kreves.
Her er 3 hovedfordeler ved å bruke LiveAgent.
Pålitelig programvare for kundeservice betyr bedre arbeidsflyt, lykkeligere kunder og økte konverteringsfrekvenser.
LiveAgent tilbyr en rik pakke til en rimelig pris, og det er det som gjør det til en god kundeserviceprogramvare
Gi den beste kundestøtten og gjør besøkende og potensielle kunder til betalende kunder.
Vi sikre på at folkene hos osTicket gjør sitt beste for å tilfredsstille kundene sine. Men ikke alle løsninger passer for enhver bedrift. LiveAgent er et alternativ å vurdere i tilfelle du vil ha en annen programvare.
LiveAgent er en helpdesk-programvare som tilbyr gode og pålitelige verktøy, for eksempel e-post, live chat, integrering av sosiale medier, call center og kunnskapsbase for å hjelpe deg med å gi best mulig støtte. Alt administreres via et pålitelig ticketsystem i dashbordet ditt. Gjør helpdesken effektiv og øk kundetilfredsheten med riktig kundeserviceprogramvare.
Ticketsystem, kunnskapsbase, e-post og call center er bare toppen av isfjellet av det som er en flott med helpdesken. Med LiveAgent kan du legge til så mye mer i en helpdesk-løsning.
Vi tilbyr også den raskeste live chat-widgeten på markedet, med en chat-hastighet på 2,5 sekunder. Bli sosial med sosial mediestøtte via Facebook messenger, Instagram, Twitter eller Viber. Enten du er et kundeserviceteam, en supportagent eller noen som ønsker å ha bedre kundeforhold, har LiveAgent verktøyene for å hjelpe deg med å gi best mulig kundesupport.
Poengsummen for individuelle kundeserviceverktøy kan gi deg en utmerket ide om kundeopplevelse. Få kunnskap og sammenlign osTicket med LiveAgent.
Kundeserviceprogramvaren blir sammenlignet på forskjellige områder som pålitelighet, verdi for pengene og noen ganger til og med i individuelle områder som ticketsystem, live chat og kunnskapsbase. Finn ut om vi gjør det bedre enn osTicket, og om vi er riktig programvare for din virksomhet.
Sammenlign osTicket vs LiveAgent og se hvilken som gjør det best
Korrekt fra 11.9.2020
En god kundesupportprogramvare bør ikke bare ha den beste ticketadministrasjonen eller live chatten, men også gå foran med et godt eksempel og gi en god kundeopplevelse.
Det er grunnen til at vi har 24/7 support desk tilgjengelig for våre kunder. Kundesamhandling, rask responstid og løsning av kundeproblemer er våre viktigste prioriteringer. Du kan kontakte oss via flere kanaler. Chat, telefon, Gmail eller andre, det er opp til deg. Vil du vite hvordan det er å ha en god kundeopplevelse? Hvis ja, klikk nedenfor.
Enten det er store organisasjoner eller en liten bedrift … De har alle noe hyggelig å si om systemet vårt.
Nysgjerrig på å se hvordan vi måler oss mot andre populære ticketprogramvareløsninger? Sjekk ut våre sammenligningssider og oppdag alt vi har å tilby.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Oppdag LiveAgent – en alt-i-ett kundeserviceløsning med live chat, helpdesk, integrasjoner og gratis prøveperiode uten forpliktelser!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.