Få kontroll over innkommende e-poster med LiveAgent e-postadministrasjonsprogramvare. Øk produktiviteten og kundetilfredsheten gjennom funksjoner som analyse, avdelingsinndeling, og automasjon. Prøv gratis i 14 dager!
Programvare for e-postadministrasjon er et verktøy som blir brukt for å administrere store mengder e-poster. Programvaren administrer e-poster gjennom et billetterings system som lager en unike identifikator for hver e-post kjent som en billett ID. Programvaren gir hver e-post til en spesifikk agent eller avdeling basert på forhåndsdefinert automatisk arbeidsflyt regler.
Nettpost og e-post klienter er mindre avanserte og tilbyr mindre nøkkelfunksjoner. I deres kjerne, ble nettpost og e-post klienter laget for personlig bruk, mens programvare for e-postadministrasjon var laget for solopreneurs, bedrifter og ordinasjoner som får tusenvis av e-poster vær dag og som trenger hjelp med og administrere de.
Nettpost/e-post klienter
Programvare for e-postadministrasjon
Avanserte e-postadministrerings verktøy som LiveAgent pålegger ikke noen grense for hvor mange e-post adresser som kan kobles til programvaren.
diskutabelt, er e-postadministrerings programvarer ofte tryggere en tradisjonell e-post. Se for deg dette senarioet:
Naturligvis, vil du måtte dele dine innloggings legitimasjoner med flere personer, noe som kan være en sikkerhets trussel — spesielt vis de bruker offentlige datamaskiner eller delte enheter med andre.
Med et e-postadministrerings system, kan alle de ansatte har deres egne unike innloggings legitimasjoner, så det er mye mer sikkert for deg og hele laget ditt.
E-postadministrerings programvarer kan være en fordel for alle som svarer masse vis av kundeservice e-poster vær dag– uansett bedrifts størrelse. Om du er et en-mans lag eller en stor bedrift, er en e-postadministrerings løsning noe du må ha. Mange rapporter har bekreftet at å utnytte e-post støtteprogrammer øker produktivitet, senker stressnivå og sparer til syvende og sist tid og penger.
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Det å bruke e-postadministrerings programvarer kan forbedre svartids noe som, etter vært, forbedrer kundeopplevelse og kundetilfredshet. Med automatiserte arbeidsflyt regler på plass , kan programvaren automatisk distribuere innkommende poster i mellom dine ansatte. Dagene for manuelle oppdrag og overvåkning av e-post aktiviteter er borte.
E-postadministrerings programvarer kaster ikke bort noe tid og forsikrer at alle har en klar forståelse av deres ansvar. Som sakt ovenfor, dette forbedrer svartid, fordi det fjerner forvirringer, e-post sporing, dagdriveri og manuell oppgaveadministrering. Med e-postadministrerings programvarer på plass, kan alle støtte agenter enkelt logge inn på programvaren og starte å svare kundeservice e-poster.
Skjønnheten med et e-postadministrerings system er at den kan ta hånd om mange oppgaver og løse dem helt selv. For eksempel, kan programvaren bruke automatiserte arbeidsflyt regler for å løse billetter som ikke har fått noe svar på en spesifikk tid. Alternativt, kan programvaren sende ut automatiske e-post oppfølgere til kunder som ikke har fått svar på sin melding. Dette er bare tuppen av isberget.
Å ha disse type programvarer på plass tar vekk ekstra ansvar fra dine skuldrer. Den eliminerer repetitive og verdslige oppgaver, og senker derfor stressnivå og forbedrer produktivitet. I essensen, lager den, den perfekte arbeidsflyten.
Her er en annen grunn til at du burde forelske deg i e-postadministrerings programvaren. Det sparer deg penger. Når agentene dine ikke kaster bort tid på verdslige oppgaver, og deres hovedfokus er på å løse kunde oppgaver, sparer du penger.
Dessuten, i følge Financesonline, for hver $1 du investerer i din kundeopplevelse gjennom hjelpepult og like plattformer [som e-postadministrerings programvarer], kan du få en avkastning på dine investeringer på $3.
Vis du vil ta det til et ekstra steg, kan du koble din e-postadministrerings programvare med andre kommunikasjons kanaler som live-chat, telefon eller sosiale media og forbedre din produktivitet enda mer. Du kan putte en stoppe for endeløse enheter og kontoovervåkning som er både distraherende og uproduktivt.
Å ha alle meldingene på en plass– uansett om det er e-poster, Instagram kommentarer eller ekte-tid live-chater gjøre det enda lettere å maksimere alle fordelene som kommer med e-postadministrerings system.
En delt universal innboks er stjerne funksjonen for e-postadministrerings programvarer. Lag innboksen strømlinjer alle meldingene fra flere e-post adresser, sosiale media kontoer, nettchatter og til og med telefoner.
Vis du aldri har jobbet med en samarbeidsplattform som den universale innboksen, kan dette være vanskelig og forestille seg, men helt ærlig, er det den beste funksjonen som vil forbedre dine kunders og agenters opplevelse med flere mil. kirsebæret på toppen er at alle agentene vil ha deres egne unike inn logging til systemet, som lar de jobbe med forskjellige problemer på samme tid.
Ler mer om delte postbokser.
De to andre stjerne funksjonene for e-postadministrerings programvarer er avdelinger og ansvar. Ved å lage forskjellige avdelinger for din markedsføring, IT støtte eller salgslag, vil du kunne organisere dine innbokser enda bedre. Filtrering vil bli lettere, og det å tildele ansvar via automasjon regler vil bli pice of cake.
Som et eksempel, kan du sette opp en automatisert arbeidsflyt regel som automatisk vil guide alle e-poster som har ordet “reset” og “password” rett til IT avdelingen, eller til og med til en dedikert IT-støtte representant.
Lær mer om Avdelinger eller ansvar
Vi rørte kort kreftene til e-post markedsføring automasjon. Det er utallige ting du kan gjøre med e-postadministrerings programvarer– alt fra å automatisk legge til koder til e-poster, tildele e-poster til avdelinger og agenter, til e-post planlegging som automatisk sender ut forhåndformatert oppfølge e-poster etter en viss periode av tid har gått siden din siste kontakt.
Lær mer om regler.
Med tradisjonelle e-poster, er det vanskelig å anslå hvor bra du gjør det når det kommer til ytelse og kvalitet. Møter du industri referanser som den gjennomsnittlige svarprosenten på e-poster? Er dine kunder tilfredsstilt med tjenesten de får?
Interessant nok, i følge en undersøkelse av Bain & Company, så tror 80% av CEOene i deres firma et de gir den beste kundeservicen. Men, bare 8% av deres kunder er enige.
Med e-postadministrerings programvarer og rapporterings funksjoner, kan du indentifisere plasser som trenger forbedring takker være ekte data innside.
Lær mer om analyse og rapportering.
Noen webposter (hovedsakelig Gmail) tilbyr en innebygget chat tjeneste. Men, de fleste post klientene/webposter gjør ikke det, noe som gjør de utilstrekkelig når det kommer til samarbeid. Vår mening, er at bruk av chat verktøy er motproduktisk, fordi det å bytte mellom verktøy kan få deg til å miste dine tanker, det kan også sløse bort verdifull tid.
E-postadministrerings programvarer som LiveAgent tilbyr innebygget interne chatte og ringe alternativer, noe som gjør det så lett som 1,2,3 å komme i kontakt med kollegaer når du føler at du sitter fast.
Dessuten har, verktøy som LiveAgent en kollisjonsdeteksjon funksjon på plass. Disse funksjonene sikrer at ingen e-poster blir svart to ganger. De varsler en vær agent som er på en e-post som blir jobbet med, noe som sikrer at ikke blir noe dobbelt eller at noen sletter alt arbeidet med et uhell.
Lær mer om agent kollisjonsdeteksjon, interne chatter, eller interne samtaler.
En til funksjon som mangler fra lagret til de tradisjonelle e-post klientene/webpostene er tilpass bare e-post maler som kan bli brukt til og sende ut markedsførings e-poster som avispapirer, kundeservice e-poster som passord tilbake stillings e-poster, eller transaksjons e-poster som bekrefter en ordre. Selvfølgelig, er tilpass bare e-post maler tilgjengelig i LiveAgents e-postadministrerings plattform.
Lær mer om e-post maler.
For å gjøre det enda bedre, har e-postadministrerings programvarer en fantastisk kundeforhold administrerings (CRM) funksjon. For uten om en innebygget CRM som alltid er ledig, så kan du ta opptak av kundeinformasjon om din klient som kan hjelpe deg og gi mer kunnskapsrik og personlig kundeservice.
Lær mer om CRM.
Redd for å gå glipp av flere e-post faner? Ikke hver det. E-postadministrerings programvarer tilbyr denne funksjonene også. Dette lar deg svare flere e-poster samtidig, ved å enkelt bytte mellom e-post fanene. Denne funksjonen er spesielt brukbar sammen med hermetiserte svar/forhåndsdefinerte svar.
Lær mer om flere billett faner.
En til funksjon som tradisjonelle e-post klienter mangler som er fremtredenen i e-postadministrerings programvarer er koder. Koder brukes for å lage filter, organisere og for å se en e-posts innhold på et øyeblikk.
Lær mer om koder.
Avanserte e-post administrerings programvarer inneholder funksjoner som oppfører seg som en oppgaveleder og varsler agenter om høy prioritet/kritiske e-poster som trenger å bli løst. Generelt, er e-poster (billettene) som kommer fram i oppgavelederen usvarte over en lengre periode eller bundet til SLAs (servicenivåavtaler)
Lær mer om å løse knappen.
Private notater i e-postadministrerings programvarer lar deg avsløre ekstra informasjon om en gitt e-post, kunde eller resolusjon prosess. Dine kollegaer kan se disse notatene når som helst når de løser en bestemt post/spørsmål. Vis du ønsker, kan du også bruke private notater som en påminner.
Lær mer om notater.
Hermetiske svar er en til god funksjon som er en del av e-postadministrering programvaren. De lar deg lage forhånddefinerte svar til dine kunders mest spurte spørsmål. Når du får en e-post som krever et generisk svar til et spørsmål som det, kan du spare deg selv tid ved å enkelt trykke på hermetiske svar knappen og velge svare du ønsker.
Lær mer om hermetiske svar.
E-postadministrerings verktøy som LiveAgent tilbyr billett-oppdeling og sammenslåing. Denne funksjonen er unik og kan forbedre løsnings tid og agent effektivitet. For eksempel, vis en innkommende e-post oppnår flere problemer og trenger og bli løst av flere avdelinger (som salg og IT) kan posten bli delt i to for å sikre raskere problem løsning.
Alternativt, vis en klient sender flere e-poster om det samme problemet, kan e-posten sammensettes inn til en enkel e-post tråd.
Lær mer om å dele billetter og billett sammensetting.
De fleste e-postadministrerings programvarene tilbyr tredjepersons integrasjon for å sikre den perfekte arbeidsflyten. Integrasjoner kan bli laget med betalings prosesser, kundeforhold administreringssystem, sosiale media apper og mer.
Å ha disse integrasjonene på plass sikrer at agentene ikke trenger og logge inn på tredjepersons apper og sette inn date på to systemer.
Se alle integrasjonene.
Limitert e-post lagring er noe vi alle kriger om daglig, ikke sant? Ikke vis du bruker e-postadministrerings programvarer! Verktøy som LiveAgent tilbyr ubegrenset e-post historie. Du trenger ikke å slette noen e-poster vis du ikke ønsker det, og det vil ikke være noen pålagte grenser på dokumentlagring. Du kan lagre ubegrenset antall av interne dokumenter, guider og øve best i programvaren selv.
Lær mer om intern kunnskapsadministrering.
Try LiveAgent
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Overbevist på at e-postadministrerings programvarer er den rette løsningen for deg og din bedrift? Bra, læs videre for å finne ut hvordan du kan velge det rette e-postadministrerings verktøyet.
The første trinnet mot å finne den rette e-post sporing programvaren er å skrive ned dine krav og å tenke over ditt budsjett, siden hver e-post tjeneste leverandør tilbyr forskjellige funksjoner. Ønsker du et verktøy som enkelt brukes kun for å administrere e-poster? Ønsker du et verktøy som også vil strømlinje andre meldinger til din innboks? Hvilke ekstra funksjoner trenger du? Er det en skalerbar e-post tjeneste?
Når du har fått ned en liste med dine krav, er det på tide og gjøre litt utforskning. Vi anbefaler å se på alle tjeneste leverandørene’:
Produkt anmeldelse portaler (som G2, Capterra, SoftwareAdvice, TrustRadius, GetApp)
Sammenligning artikler
Når du har undersøkt alle programvarene, og vet hva du vil prøve ut, da er det på tide og lage en gratis prøveperiode.
LiveAgent kombinerer utmerket live chat, billettering og automasjon som lar oss gir utmerket støtte til våres kunder.
Etter du har valgt ditt emne, er det på tide og lage en gratis prøveperiode. Vi anbefaler at du prøve ut alle nøkkel funksjonene og blir så kjent med dem som mulig. Prøv å:
Mens du tester alt, lag notater om hva du liker og hva du ikke liker. Du vil fort se hvilken e-post plattform som er mest tunet med dine behov. Vis din gratis prøveperiode slutter for fort og du ønsker ekstra tid til og teste alle funksjonene, ikke nøl med og ta kontakt med kundestøtte.
De fleste e-postadministrerings programvare leverandørene vil bli mer en gald for å forlenge din prøveperiode med et par uker.
Vi tilbyr portner migrasjons tjeneste fra de fleste populære løsningene.
Vis du ikke klarer og bestemme deg mellom to e-postadministrerings programvarer, avtal en demo og snakk med salgslederen. Presenter en liste over hva du ønsker og oppnå, spør spørsmål, og lag notater av servicen du får.
Generelt, kan din salgsleders oppførsel være en god indikator på hvordan du vil bli behandler av leverandørens kundeservice lag når du er en betalt kunde. Vis du føler at de har kunnskap om deres produkt og klar til og hjelpe hele tiden, da kan du være sikker på at du gjør et godt valg.
Men, vis du føler at de ikke kan svare på dine spørsmål og at de ikke er oppriktig interessert i din suksess, bør du gå for en annet e-postadministrerings programvare.
Dette er et vanskelig spørsmål å svare. De fleste e-postadministrerings programvarene er abonnement-basert, så du kan forvente og betale per måned. Men, hver e-postadministrerings programvare er forskjellig i hva de tilbyr når det kommer til funksjoner, integrasjoner og agen seter.
Når vi ser på troverdige anmeldelse sider kan vi se at en normal pris er mellom $15- $39 per agent per måned.
Vis denne prisen er får høy for deg, tenk på å prøv et gratis e-postadministrerings verktøy.
Selv om gratise e-postadministrerings verktøy er utbredt, er de mer limitert når det kommer til funksjoner.
Ikke for å tute med våres eget horn, men LiveAgent tilbyr en ganske bra gratis e-postadministrerings plan som fortsatt tilbyr en stort antall gratise funksjoner. For eksempel tilbyr LiveAgent:
Oppdag LiveAgent's billettsystem, et kraftig verktøy for kundeservice som effektiviserer henvendelser fra alle kanaler til én universell innboks. Utforsk fleksible abonnementer fra kun $15 per agent, designet for å forbedre respons og effektivitet. Prøv gratis og se hvorfor vi er høyt rangert av G2 Crowd og Capterra. Besøk nå!
Boost your telemarketing success with advanced software featuring dialers, CRM integration, and customizable call modes. Enhance your sales tools and manage customer interactions efficiently. Explore the benefits and limitations of telemarketing software, and try a free trial with no obligations today!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team