Key takeaways
Pros
- Enkelt oppsett og implementering
- Flott brukergrensesnitt
- IVR-simuleringsfunksjon
Cons
- al representasjon av IVR
- Multi-level IVR kommer med dyrere planer
Mens IVR-byggeren kan forbedres ved å legge til en visuell representasjon av nivåer, er den fortsatt enkel å bruke for stort sett alle, uavhengig av deres bakgrunnskunnskap. JustCall er også ekstremt rimelig, noe som betyr at du ikke vil ødelegge budsjettet ditt med denne avrundede IVR-løsningen under noen omstendigheter.
Komme i gang med JustCall IVR-funksjonen
Å starte med JustCall er så enkelt som det blir: med en rask og enkel prøveregistrering. Du må oppgi kredittkortopplysningene dine for å faktisk få tilgang til alle funksjonene som er tilgjengelige. Brukergrensesnittet er utformet veldig bra. Det er beskjedent, rent og veldig enkelt å navigere. Dette betyr også at du enkelt kan finne IVR-funksjonen uten å gå gjennom kompliserte menyer og valg. Det kan bli funnet Telefonnumre > Innkommende anrop > IVR (anropsmeny).
IVR er deaktivert som standard, så den må aktiveres først. Når du gjør det, får du tilgang til IVR-byggeren. IVR-byggeren er ikke komplisert i seg selv, men den gir ikke en visuell representasjon av IVR-nivåer, så det er en god idé å ha noe planlagt på forhånd. Du kan velge et tall på et tastatur og velge en handling for hver av dem. Det er ganske enkelt, og du får standard IVR-tilpasningsalternativer med hvert nivå. Dette inkluderer videresending til interne og eksterne numre. Du har også muligheten til å velge hva som skjer når nummeret ikke er tilgjengelig.
JustCall IVR har både et tekst-til-tale lydalternativ, samt et alternativ for tilpassede opptak som enkelt kan lastes opp til systemet. Totalt sett er IVR-byggeprosessen enkel til tross for at den ikke har noen visuell representasjon av hvert nivå. Et veldig interessant tillegg er muligheten til å simulere innstillingene. Dette er egentlig en testknapp som lar deg prøve IVR i aksjon og avgjøre om alt fungerer.
Hvordan fungerer IVR?
JustCall IVR fungerer bra, som forventet fra de fleste IVR-løsninger. Det ekstra alternativet for å simulere IVR-innstillingene dine er en stor fordel, og det kan hjelpe deg å unngå ikke-funksjonelle IVR-er som kanskje har vært dårlig planlagt eller implementert. Bare i tilfelle din IVR ikke har prestert som du forventet, er muligheten til å omorganisere den og teste den ut så ofte du trenger for å bringe den opp til pari en ekstremt nyttig funksjon. Du kan forvente en god ytelse og en velfungerende IVR med JustCall. Jeg fikk ingen problemer under testene mine av IVR.
Priser
JustCall har tre prisplaner med IVR inkludert i hver av dem. Merk at den billigste Standard-planen bare tilbyr essensiell IVR-funksjonalitet, mens Premium-planen tilbyr IVR på flere nivåer. Før du velger en plan, bør du vurdere om din IVR må ha flere nivåer, og om du trenger et bredere funksjonssett eller ikke. Vær imidlertid oppmerksom på at selv den billigste JustCall-planen tilbyr mye fleksibilitet. La oss ta en titt på planene og se hva hver av dem tilbyr.
Standard
Den billigste JustCall-planen starter på $24 per måned per bruker, med minimum to brukere. Den gir IVR og andre viktige funksjoner, inkludert et lokalt nummer, ubegrensede ubundne minutter, viderekobling, SMS og MMS, tilbakeringingsautomatisering, åpningstider, notater og vurderinger og mer.
Premium
Premium-planen tilbyr et avansert funksjonssett som starter på $48 per måned per bruker, med minimum to brukere. I tillegg til funksjoner fra standardplanen, legger Premium-planen til live samtaleovervåking, SMS-automatisering og bulk-SMS, multi-level IVR, tilpassede arbeidsflyter, prioritert støtte og mer.
Tilpasset
Den tilpassede planen kommer med et tilpasset tilbud skreddersydd for din bedrift. Du får alt fra de to tidligere planene, i tillegg til et tillegg av SLA, tilpassede analyser og rapporter, dedikert kontoansvarlig og teknisk støtte, og samtalesentimentanalyse, blant annet.
Konklusjon
JustCall IVR-funksjonen er en veldig god konkurrent som tilbyr en generell god funksjonalitet med minimale kompromisser. Det er definitivt en av de beste og enkleste IVR-funksjonene der ute. Det som gjør det enda bedre er den rimelige prislappen, og et godt utvalg av andre kundesenterfunksjoner tilgjengelig. JustCall IVR-funksjonen er egnet for alle typer virksomhet og vil garantert fungere godt for deg, akkurat som den gjorde under testene mine.
Frequently Asked Questions
Min Justcall IVR fungerer ikke
Sjekk IVR-flyten din for eventuelle feil og bruk simuleringsfunksjonen for å teste den ut. De fleste problemer med IVR-er skyldes vanligvis designfeil.
Jeg finner ikke IVR-funksjonen i Justcall
Justcall IVR-byggeren må være aktivert fra innstillingene for anropsnummer. Når du trykker på aktiveringsknappen, bør du kunne få tilgang til IVR-funksjonen.