Trenger du og observere kvaliteten til din tjeneste? Ønsker du og forbedre agentene dine sine ferdigheter?
Bruk en samtale opptak programvare! Det er det perfekte verktøyet for kvalitetsforsikring, agent trening, Opprettholde åpenhet, og lagre samtaler for juridiske grunner.
Vi tilbyr en 14 dagers gratis prøveperiode, ingen kreditt kort er nødvendig. Test ut våres programvare i dag.
En samtale opptak programvare er et verktøy som tar opp telefon samtaler og lagrer opptakene som en digital file. Ringesenter opptak programvarer funker generelt gjennom VoIP eller gjennom PSTN.
Foruten om å ta opptak av samtaler, har avanserte samtale opptak verktøy muligheten til og spore og logge detaljer om samtalen og den som ringer.
Ringesenter opptak kan bli bruker for å trene agenter og ombordstigning. Velg ut det beste samtale eksempel og få dine nye agenter til og studere og lære fra den beste læren de hører i samtale opptaket.
Samtale opptak kan beskytte din bedrift når det kommer til juridiske hendelser. Bevis forfall aktsomhet ved å lagre alle samtalene du lager og får. LiveAgent tilbyr ubegrenset lagringsplass for ringesenter opptak.
Gi åpenhet til din kundestøtte. Ved å ha opptak av alle samtalene som er laget, agenter kan enkelt gi fra seg billetter. En kan enkelt fortsette hvor en annen sluttet. all konteksten er der!
LiveAgent er det eneste stoppet du trenger for kundeservice tjenester. Det er den mest anmeldte og #1 rangerte hjelpepult programvaren for små og medium størrelse bedrifter som tilbyr billettering, live-chat, og kunnskapsbase evner.
LiveAgent tildeler innkommende samtaler til passende avdelinger og agenter ved bruk av tilfeldige oppgaver eller prioriterte oppgaver.
Samtaler blir bare tildelt til agenter som er tilgjengelig, og som har muligheten til å ta telefon.
LiveAgent gir deg muligheten til å bygge en tilpasset IVR -meny som inkluderer et tilbakeringingsalternativ.
Du kan enten spille inn dine egne IVR-meldinger direkte inne i LiveAgent, eller laste opp generiske ferdiglagde IVR-hilsener og menymeldinger.
LiveAgent støtter gratis interne samtaler (og chatter!) Mellom alle dine agenter. Alle samtaler er nettleserbaserte og skjer i app. Det er ikke nødvendig å laste ned ekstern programvare eller tredjepartsapplikasjoner.
Begynn å chatte i dag!
Trenger du å snakke med en kunde en mot en, men de er for langt unna? Start en videosamtale! LiveAgent gir deg muligheten til å overføre alle nettleserinitierte samtaler til videosamtaler.
Bli personlig i dag!
Overvåk antall innkommende og utgående anrop, se hvilken agent som svarer på de fleste anrop, hvor lang tid hver samtale tar, og mange flere beregninger som hjelper deg å forstå hvordan du har det og hvordan du kan forbedre din kundeservice.
LiveAgent er skybasert og enkelt å sette opp og bruke. Begynn å bruke vår robuste kundesenterprogramvare innen få minutter, uten å involvere IT -personalet.
Samtale opptaks programvaren er bare en del av en mer kompleks løsning som lar deg enkelt administrere billetter, e-poster, chatter, samtaler og sosiale media meldinger.
Ta opp og lagre en ubegrenset mengde opptak av call center. Hver eneste samtale du foretar gjennom LiveAgent blir registrert, lagret i en billett og tilgjengelig når du trenger det.
LiveAgent har hjulpet bedrifter med å gi den beste kundeservicen som er mulig siden 2004. Bli med i LiveAgent familien, og finn ut hvorfor vi er den #1 rangerte hjelpepult programvaren for små og medium størrelse bedrifter.
Vi har samlet mer en 3,000 bruker anmeldelser på programvare anmeldelse nettsider som Capterra, G2, Trust Pilot, GetApp, og Software Advice.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Oppdag LiveAgent – en alt-i-ett kundeserviceløsning med live chat, helpdesk, integrasjoner og gratis prøveperiode uten forpliktelser!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.