LiveAgent tilbyr SIP-basert VoIP-telefonstøtte som en del av sin virtuelle call center-løsning.
Begynn å tilby upåklagelig kundeservice i dag – uavhengig av hvor du befinner deg. Gi støtte fra hjemmet ditt, kontoret eller til og med når du er på farten med vår app!
En softphone programvare er et verktøy som gjør telefonsamtaler over internett lettere i stedet for å bruke tradisjonelle telesignaler.
Fordi systemet er en programvare, kan det brukes med datamaskiner eller mobiltelefoner i stedet for dedikert maskinvare eller fasttelefon.
LiveAgent er integrert med over 35 internasjonale VoIP-partnere. Skaff deg en SIP-koffert for en liten månedlig avgift, og si farvel til å betale pr. minutt.
Softphone programvare gir deg muligheten til å jobbe hvor som helst. Svar på samtaler fra hjemmet ditt, kontoret eller til og med når du er på farta!
Softphoneteknologi gir fordeler som samtalelogging, samtaleopptak, samtaleoverføring, krystallklare lyder, IVR-menyer og tilbakeringingsalternativer for å gjøre støtten sømløs og minneverdig.
Vi tilbyr concierge-migreringstjenester fra de fleste av de populære helpdesk-løsningene på markedet.>
LiveAgent tildeler innkommende anrop til aktuelle avdelinger og agenter ved tilfeldig eller prioritert oppgave.
Samtaler blir dirigert til agenter som for øyeblikket er online, og som er tilgjengelige for å ringe.
LiveAgent gir deg muligheten til å lage en tilpasset IVR-meny som inkluderer et tilbakeringingsalternativ.
Du kan enten ta opp dine egne IVR-meldinger direkte i LiveAgent, eller laste opp generiske forhåndsinnstilte IVR-hilsener og menymeldinger.
LiveAgent støtter gratis interne samtaler (og chatter!) Mellom alle agentene dine. Alle samtaler er nettleserbaserte og skjer i appen. Det er ikke nødvendig å laste ned en ekstern programvare eller tredjepartsapplikasjon.
Trenger du å snakke med en kunde en til en, men de er for langt unna? Start en videosamtale! LiveAgent gir deg muligheten til å overføre alle samtaler til videosamtaler.
Overvåk antall innkommende og utgående samtaler, se hvilken agent som svarer på flest samtaler, hvor lang tid hver samtale tar, og mange beregninger som hjelper deg med å forstå hvordan du gjør det og hvordan du kan gjøre kundeservicen bedre.
LiveAgent softphone programvare kan lagre et ubegrenset antall samtaleopptak. Hver innkommende og utgående samtale du foretar, blir registrert og lagret inne i LiveAgent.
Hvis du noen gang trenger å få tilgang til opptakene for kvalitetssikring, agentopplæring, ticketoverlevering eller juridiske formål, kan du gjøre det med et enkelt klikk.
LiveAgent integreres med flere softphone klienter som gjør det mulig for brukere å foreta VoIP-samtaler.
LiveAgent kombinerer utmerket live chat, tickets og automatisering som gjør at vi kan gi eksepsjonell støtte til våre kunder.
Peter Komornik, CEO
LiveAgent er skybasert og enkel å sette opp og bruke. Begynn å bruke vår robuste call center-programvare på få minutter, uten å involvere IT-personalet.
Softphone-programvaren er bare en del av en mer kompleks løsning som lar deg enkelt administrere tickets, e-post, chatter, samtaler og sosiale medier.
LiveAgent har hjulpet bedrifter med å tilby den beste kundeservicen siden 2004. Bli med i LiveAgent-familien, og finn ut hvorfor vi er det beste rangerte programmet for små og mellomstore bedrifter.
Vår kundesuksessprogramvare brukes over hele verden og leveres med full til delvis flerspråklig støtte. Den tilbyr 40+ app-språk, som også lar deg tilpasse alle spesielle bokstav- eller bokstavaksenter i applikasjonen.
Du trenger ikke lenger være! LiveAgent er et unikt program som integrerer flere kommunikasjonskanaler under ett tak med rimelig priser. Ikke betal ekstra avgifter bare for bruken av et call center. Sammenlign omnichanelløsningen vår med resten av markedsleverandørene.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser
Boost your telemarketing success with advanced software featuring dialers, CRM integration, and customizable call modes. Enhance your sales tools and manage customer interactions efficiently. Explore the benefits and limitations of telemarketing software, and try a free trial with no obligations today!
Oppdag hva kundeservice er og hvorfor det er kritisk for kundelojalitet og opplevelse. Lær om forskjellige typer kundeserviceprogramvare, rollen til kundeserviceagenter, og hvordan myke ferdigheter påvirker servicekvaliteten. Utforsk hvordan godt kundeserviceprogramvare kan forbedre din virksomhet ved å automatisere prosesser og samle verdifulle kundeinnsikter. Besøk for å forbedre dine kundeserviceferdigheter!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team