Koble dine sosiale mediekanaler med LiveAgent og organiser alle kundeserviceforespørsler i én pålitelig løsning. LiveAgent-billettsystemet lar deg administrere billetter fra Facebook, Instagram, Twitter og Viber på ett praktisk sted. Med en fullverdig kommunikasjonsplattform og helpdesk-verktøy i ett, hold dine sosiale interaksjoner høye.
Sosial støtte
Kundeservice for sosiale medier er en relativt ny programvarenisje. Dette systemet lar deg kommunisere effektivt med publikummet ditt ved å samle alle meldinger og omtaler av merkevaren din på tvers av ulike sosiale nettverk på ett sted.
Den største fordelen med et omnikanal helpdesk-system er at det lar deg se kundeinteraksjoner fra andre kundestøtte-kanaler i ett enkelt dashbord. I tillegg blir hver melding samlet i en universell innboks og deretter forvandlet til enhetlige billetter med den hybride billettstrømmen.
Beste løsninger
Det viktigste er å vurdere alle dine krav og forventninger. Det første trinnet er å sjekke om du vil legge til andre kommunikasjonskanaler til kommunikasjonssystemet ditt og om du vil samle all kommunikasjon på ett sted. For det andre, sjekk om du trenger live chat, e-post, telefonstøtte eller en kundeportal. Det neste du må vurdere er funksjoner og integrasjoner. Til slutt, sammenlign priser for å finne best mulig verdi.
Koble til kontoer fra alle populære sosiale medieplattformer og la LiveAgent håndtere kontoene dine
Målgruppestyring
Vår Facebook-integrasjon eliminerer behovet for å overvåke flere enheter, sosiale mediekontoer og dele påloggingsinformasjon. Alle agenter kan svare på billetter fra den universelle innboksen din, så det er ikke nødvendig å være avhengig av en Facebook-sideadministrator. Det er enkelt å bruke Facebook-integrasjonen din. Bare koble Facebook-bedriftssiden (eller -sidene) til LiveAgent-dashbordet og kom i gang. Eventuelle kommentarer på sosiale innlegg eller omtaler av siden din blir automatisk konvertert til billetter, som du kan svare på og arkivere dem på. Som et resultat kan det hjelpe deg med å bygge et lojalt nettsamfunn ved å øke kundeengasjementet.
Effektiv meldingstjeneste
LiveAgents Facebook Messenger-integrasjon lar deg chatte i sanntid med kundene dine. Når Facebook-siden din mottar en direktemelding, konverteres den umiddelbart til en billett og skyves inn i LiveAgent-dashbordet. Du kan enkelt svare, sende vedlegg eller til og med trykke på «Liker»-knappen.
00:00/03:02
00:00/06:38
Følg tweets
LiveAgents Twitter-integrasjon lar deg overvåke alle @omtaler av siden din eller noen #hashtags etter eget valg.
Bare koble til Twitter-kontoen din med LiveAgent-dashbordet og velg hvilke hashtags og omtaler du vil overvåke. Alle overvåkede hashtags og omtaler blir automatisk konvertert til billetter, og kan automatisk tildeles til hvilken avdeling du velger. LiveAgent vil automatisk hente alle tweets med dine overvåkede søkeord, og du kan svare på dem fra dashbordet.
Administrer følgere
LiveAgents Instagram-integrasjon lar deg se og svare på innlegg du er merket eller nevnt i, samt svare på eventuelle kommentarer på innleggene dine på sosiale medier. I tillegg, med LiveAgents universelle innboks, har du alle billettene dine under ett tak, så det er ikke nødvendig å overvåke flere enheter eller kontoer. Som et resultat sparer LiveAgent agentene for tid, forbedrer responstiden deres for spørringer og øker agentproduktiviteten. Prøv det i dag og skap en sterk tilstedeværelse på sosiale medier med en gang.
00:00/04:03
00:00/01:45
Innboks-tekstmelding
Agenter kan også løse kundeserviceproblemer via Viber, en av dagens mest populære meldingsplattformer. LiveAgent kan strømlinjeforme alle meldinger fra denne plattformen til billettsystemet ditt, hvor de omdannes til kundebilletter. Du kan enkelt svare dem fra den universelle innboksen. Viber fungerer godt som et tillegg til dine sosiale kanaler for kunder som foretrekker meldingsplattformer. Å svare på Viber-meldinger fungerer sømløst med andre kommunikasjonskanaler i billettsalget.
Slakke varsler
Hold deg varslet om nye kundebilletter eller endringer i billettstatus mens du sosialiserer med kollegene dine. Vi har en innebygd Slack-plugin i LiveAgent slik at du ikke går glipp av noe viktig. Bare trykk på bryteren i innstillingene, og motta LiveAgent-varsler i en dedikert Slack-kanal. Denne integrasjonen er svært tilpassbar – du kan spesifisere hvilken type informasjon du vil ha og velge regler for sending av varsler til bestemte kontakter eller kanaler.
WhatsApp-støtte
Agenter kan enkelt svare på spørsmål fra kunder med vår fullverdige universelle innboks. Koble til dine sosiale mediekontoer fra Facebook, Twitter, Instagram og Viber for å gi kundeservice av høy kvalitet med bedre effektivitet.
Avgrens kundereisen med:
Sosiale medier er utmerket for kundeserviceformål. Bygg kundelojalitet, løs problemer eller gi kjøpsråd til publikum. LiveAgent kan hjelpe deg med å administrere kundesamtaler med mange funksjoner og organisert arbeidsflyt.
Avgrens kundereisen med:
Bare legg til alle viktige sosiale kanaler for kundeservice. Koble til de sosiale kontoene dine, administrer de sosiale profilene dine og skap en lojal kundebase på deres favorittplattform.
Utforsk alle nøkkelfunksjoner som hjelper deg med å yte utmerket kundeservice og forbedre mulighetene for administrasjon av sosiale fellesskap
Organisert kommunikasjon
Enhver privat melding fra en hvilken som helst sosiale medieplattform er organisert i den universelle innboksen. Det beste er at den universelle innboksen effektiviserer kommunikasjonen fra alle kommunikasjonskanaler og hjelper deg å samle kundekommunikasjon i ticker-tråder. Alle kundestøtteprosesser blir enklere når informasjonen er på rett sted.
Effektiv arbeidsflyt
Effektiv kundeservice kan forbedres ytterligere med tilpassede regler for automatisering. Disse kan hjelpe deg med å gi raskere og mer effektive kundeinteraksjoner samtidig som de hjelper deg med repeterende og dagligdagse oppgaver. Regler kan tilpasses og brukes på ulike situasjoner og oppgaver for å hjelpe deg med å skape en bedre arbeidsflyt og sortere gjennom kundemeldinger raskere.
Kategorisering
Kundestøtteteam kommer med ulike spesialiseringer. Del opp kundeservicerepresentantene dine i avdelinger og få kundene dine til de rette ekspertene hver gang. Du kan også bruke tagger for å markere kundehenvendelser eller kundekommentarer. Tagger fungerer som kategorier for innboksen din, slik at du alltid vet hva slags problem du vil håndtere.
Les mer
Billettfunksjoner
Reduser responstiden og forbedre kundeservicen med hermetiske meldinger og forhåndsdefinerte svar. LiveAgent støtter ulike vedleggstyper når du svarer på en billett. Legg gjerne igjen notater til dine medagenter i billetter og informer dem om kundenes bekymringer eller positive interaksjoner når som helst du trenger det.
Prøv alt det vi har å tilby med vår 14-dagers prøveperiode gratis
Finn ut hvorfor selskaper begynte å bruke sosiale medier som en av sine viktigste kundeservicekanaler.
Vet du ikke hva den forrige samtalen din med en kunde handlet om fordi den var på en annen kanal? LiveAgent holder styr på det.
Veksler du ofte mellom ulike typer programvare? La LiveAgent gjøre jobben for deg.
Administrerer du flere profiler på forskjellige sosiale nettverk? Med LiveAgent kan du administrere dem alle fra ett dashbord.
Ta en titt på noen av de viktigste statistikkene om kundestøtte på sosiale medier og finn ut hvorfor du bør bruke sosiale medier for kundestøtte
Sosial tilstedeværelse
Kundebehandling i sosiale medier er i ferd med å bli en nødvendighet i forretningsverdenen. Nå både eksisterende og potensielle kunder med dine sosiale sider. Gi kjøpsråd og sosial kundeservice til publikum.
63%
av kundene forventer sosiale medier
Sosiale medier har blitt avgjørende for kundeservice. Forbedre din tilstedeværelse på sosiale medier og vær der for publikum.
Kundetilfredshet
Forskning viser at håndtering av kundeklager og forespørsler over sosiale medier har en høy tilfredshetsgrad. Forbedre kundetilfredsheten med LiveAgent og oppgrader kundestøttespillet ditt.
70%
tilfredshetsgrad
En høy prosentandel av kundene er fornøyd med måten problemene deres løses på via sosiale medier. Ikke kutt hjørnene på sosial kundebehandling av høy kvalitet og forbedre den i dag.
Skap lojalitet
Håndter interaksjoner med kunder mye raskere med LiveAgent som din sosiale medieløsning. Svar raskt og gi innsiktsfulle råd og svar på en konsistent basis på tvers av sosiale kanaler.
79%
av kundene forventer svar innen 24 timer
Få de beste resultatene på kundetilfredshetsundersøkelser og gi rask kundeserviceaktivitet på sosiale medier.
Finn en støtte for sosiale medier-programvare som gir deg mest mulig verdi og sparer budsjettet ditt. Start sammenligningen og finn de riktige funksjonene til riktig pris.
Vi har nøye utvalgt funksjoner i prisplanene våre, slik at du kan velge den rimeligste planen med best verdi. Betal bare for det du bruker uten å sprenge budsjettet ditt.
Mest populær
Oppdag de 25 beste ringesenter-programvarene for 2024 med LiveAgent. Nyt krystallklar lyd, maskinvarefri støtte, og avanserte funksjoner som IVR, ACD og HD-videosamtaler. Få 24/7 kundeservice og en gratis prøveperiode uten kredittkort. Forbedre kommunikasjon og skap en sømløs kundereise med vår omnikanale skybaserte løsning. Start din gratis prøveperiode nå!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team