LiveAgent tilbyr et intuitivt grensesnitt fullt av nyttige verktøy som hjelper deg med å løse kundehenvendelser raskere. Bytt til vår kundeservicedisk og forbedre saksbehandlingen med vårt multikanal saksbehandlingssystem som forener all kommunikasjonen din.
Dra nytte av automatiseringer og integrasjoner for å forbedre dine workflows. Les mer om LiveAgent eller start en gratis 14-dagers prøveperiode i dag for å prøve LiveAgent-opplevelsen.
Features | Liveagent
Prøv det beste alternativet for kundestøtte gratis! Ikke nødvendig å registrere kredittkort
|
SysAid
|
---|---|---|
Ticketing
Har et styringsverktøy som behandler og katalogiserer kundeforespørsler
|
LiveAgent tilbyr billettering
|
SysAid offers ticketing.
|
Live Chat
Chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
|
LiveAgent tilbyr live chat
|
SysAid tilbyr Live Chat.
|
Callsenter
Et callsenter som kan brukes til å ringe og motta samtaler ved hjelp av automatisk samtaledistribusjon.
|
LiveAgent tilbyr callsenter.
|
SysAid tilbyr ikke callsenter
|
Self-Service
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal der kundene dine kan registrere seg for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbasen og innhold.
|
LiveAgent tilbyr en selvbetjeningsportal.
|
tilbyr en selvbetjeningsportal
|
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier help desk-programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Facebook-integrasjon.
|
SysAid tilbyr ikke Facebook-integrasjon.
|
Twitter
En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Twitter-integrasjon.
|
SysAid tilbyr ikke Twitter-integrasjon
|
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og mentions og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier med helpdesk-programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Instagram-integrasjon
|
SysAid tilbyr ikke Instagram integrasjon.
|
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på Viber-meldinger direkte fra programvaren for sosiale medier.
|
LiveAgent tilbyr Viber-integrasjon
|
SysAid tilbyr ikke Viber-integrasjon.
|
Knowledge Base
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og artikler.
|
LiveAgent tilbyr en kunnskapsbase
|
SysAid tilbyr en kunnskapsbase.
|
Customer Forum
En online diskusjonstavle for kundene dine som ligger i kunnskapsbasen din.
|
LiveAgent tilbyr kundeforum.
|
SysAid tilbyr kundeforum.
|
Automation and Rules
Workflows som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
|
LiveAgent tilbyr automatisering og regler.
|
SysAid tilbyr automatisering og regler.
|
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner kan fungere sammen.
|
LiveAgent tilbyr API funksjoner.
|
SysAid tilbyr API funksjoner.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyr IVR funksjoner.
|
SysAid tilbyr ikke IVR funksjoner.
|
Video Calls
En samtale som inneholder video, i likhet med Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
|
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
|
SysAid tilbyr ikke videosamtaler.
|
Unlimited History
Billettene utløper ikke eller slettes - du kan se dem når som helst.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk
|
SysAid tilbyr ubegrenset historikk.
|
Unlimited Websites
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
|
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder.
|
SysAid tilbyr ubegrensede nettsteder.
|
Unlimited Chat Buttons
Du kan bruke et ubegrenset antall chatknapper.
|
LiveAgent støtter et ubegrenset antall med chatknapper.
|
SysAid tilbyr et ubegrenset antall med chatknapper.
|
Unlimited Tickets/Mails
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter.
|
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster
|
SysAid tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster.
|
Unlimited Call Recording
Ta opp inngående og utgående anrop, og spill av opptaket når som helst.
|
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall samtaleopptak.
|
SysAid tilbyr ikke et ubegrenset antall med samtaleopptak.
|
Unlimited 24/7 Support
24/7 kundesupport med et ubegrenset antall henvendelser
|
LiveAgent kundesupport 24/7.
|
SysAid 24/7 kundesupport.
|
LiveAgent støtter en rekke kommunikasjonskanaler med flere tilleggsfunksjoner. Du kan bruke dem for å nå flere kunder og løse problemene deres mye raskere. Dra nytte av billetter på e-post, live chat, callsenter, kundeportal, eller sosiale medier – Facebook, Twitter, og Instagram. Vær tilstede overalt takket være en samlet plattform og tilby best mulig kundeservice.
Ta kundeservice til et nytt nivå med den raskeste chat widgeten på markedet. Med chat synlighet på 2.5 sekunder, kan du løse problemer raskere og tilby bedre kundeservice og kundeanmeldelser. Det brukervennlige grensesnittet gjør det enkelt å kontakte deg og tilleggsfunksjonene gir deg full oversikt over besøkende på nettsiden.
Kundeservice blir enklere når du har støtte fra analytics, overvåking, smidige workflows, og integrasjoner. LiveAgent lar deg forbedre din workflow, lage automatiseringer, måle suksessen, og integrere appene du bruker daglig og forener alt på ett sted. Ta en titt på våre funksjoner og integrasjonssidene for å finne ut mer.
Banebrytende programvare
LiveAgent ble etablert i 2006 og var den første løsningen på markedet som tilbyr live chat og help desk-funksjoner. Fra og med 2021 er LiveAgent den best rangerte og mest anmeldte helpdesk-løsningen på markedet, og betjener over 150 millioner brukere og 40 000 bedrifter over hele verden.
Lag minneverdige kundeopplevelser som øker inntektene.
Gled kundene dine med lynraske svar.
Få flere salg ved å gjøre kundene lojale mot merkevaren din.
LiveAgent kombinerer utmerket live chat og automatisering som tillater oss å gi eksepsjonell støtte til våre kunder.
Peter Komornik, CEO
Bli med og prøv LiveAgent og bli en fornøyd kunde i dag. Ta en titt på våre rimelige prisplaner som passer for bedrifter i ulike størrelser og bransjer. Eller fortsett med vår 14-dagers gratis prøveperiode. Uforpliktende og ingen kredittkortinformasjon er nødvendig.
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har til felles? Du gjettet riktig… LiveAgent!
Leter du etter et alternativ til OneDesk?
Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste alternativet til OneDesk! Nyt fordeler som ingen etableringsgebyr, kundeservice 24/7, og en 14-dagers gratis prøveperiode uten kredittkort. Bytt til en flerkanals helpdesk-løsning som støtter e-post, live chat, callsenter, kundeportal og sosiale medier. Prøv LiveAgent for en forbedret kundesupportopplevelse!
Ser du etter et Birdeye alternativ?
Bytt til en dedikert kundestøtte programvare. LiveAgent lager den ideale Birdeye alternativet takket være et utmerket billettering system.
HelpSpot alternativ - LiveAgent
LiveAgent er et perfekt HelpSpot-alternativ. Introduser deg for vårt utrolige multikanal billettsystem og start din gratis prøveperiode.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team